Stap 6: De sjabloon verder wilt maken. De lay-out
Klik op de knop van de tabel invoegen of de knop van de tabel tekenen. Nu is gewoon slepen om een tafel, het kiezen van 3 x 3 een handige plek om te beginnen. Eerste wat je moet doen is je tabel 800 pixels breed, kunt u de breedte in de Eigenschappenbalk aan de onderkant, nu de bovenste rij cellen markeren en klik met de rechtermuisknop, ga naar de tabel in het menu Klik met de rechtermuisknop en kies cellen samenvoegen, maken de nieuwgevormde cel de hoogte van uw header foto. Op deze pint Ga naar de eigenschappen van uw tabel en zet de waarde nul in voor 'cellpad' en 'border' waarden. Dit betekent dat de tabel is onbestaande voor de eindgebruiker maar houdt alles op zijn plaats.
Nu houden we het in de header afbeelding die moet worden opgeslagen in de map van de beelden site maar als er geen dreamweaver vragen zal als u wilt het bestand kopiƫren naar daar. Als een afbeelding wilt invoegen blik langs uw bar van de knoppen (het tabblad boven hen moet op gemeenschappelijke) vinden de knop met een afbeelding van een boom in een doos (de meeste programma's gebruiken een soortgelijk symbool) tikken daarop en te tweespraak vogelhuisje zal komen, doorblader enkel voor uw bestand en dubbelklik erop. Als uw afbeelding op de verkeerde plaats verscheen wordt de cursor in de verkeerde cel was.
Nu dat je tabel splitsen zelf onder de knie krijgt een cel langs de kant u wilt uw menubalk, onthoud rijen zijn in de kolommen van de weg naar beneden de manier. Maken van het vak voor uw menu knoppen tabel zo breed is als je denkt dat ziet er goed uw knoppen dan de juiste breedte maken (negeren dit als u wanting flash knoppen) nu een tabel maken in uw cel met 1 nld en zo veel kolommen als er knoppen (je moet weten dit uit de terreinindeling, ik kan u niet helpen helemaal daar is het uw keuze) of voor een horizontale menu 1 kolom en zoveel rijen als er knoppen.