Stap 1: Robot de benen (achterkant van de auto)
Ik begonnen met het ontwerpen van de benen. Elk is een grote primitive vak met anderen kleinere primitieve vakken geven vorm aan de voeten en decoratie. In dit ontwerp ik gebruik een heleboel negatieve diepte voor de uitholling van de stukken waar een andere stukken moeten worden gehuisvest in auto modus. Ik gebruikte voor de "knieën" Afschuining. Ik maakte een been, dan ik het, verifiying de symmetrie gedupliceerd. In elk been gebruik ik een uitgeholde halve cilinder voor de huisvesting van de wielen. Ik maakte een primitieve cilinder als wiel, voor houden een verwijzing voor elke ledemaat van de robot en haar plaats in de auto modus.
TIP: Negatieve diepte: wilt u een holte in een stuk maken? Maak een nieuwe primitieve vorm met een gezicht gelijk aan het formulier dat u binnen het stuk wilt, en situeren precies over de plaats die u wilt holle. Gebruik het hulpprogramma "diepte" over de genoemde gezicht. Uitbreiden van het gezicht negatief (positief: blauwe kleur; negatief: rode kleur) totdat u klaar bent om het stuk snijden. Het is een zeer nuttig instrument. In de echte wereld hou ik het roterende gereedschap voor het werken met de fysieke voorwerpen. In CAD werd negatieve diepte mijn virtuele "rotary tool".