Stap 9: Bewerken - fase 1 (knippen en dempen)
Nu, ik weet het absolute minimum over het bewerken van audio-bestanden, maar het is alles wat die ik echt nodig om te weten om te doen wat ik moet doen om hen. Als u een meer diepgaande blik op hoe krijg ik de volledige kracht uit uw audio-editor wilt, er is een ton van bronnen op het internet worden gevonden als je gewoon zoeken.
Voor mijn doeleinden nodig ik om te weten hoe te verwijderen, en zwijgen audio. Dit zijn twee zeer verschillende functies en zorg ervoor dat u hen niet verwisselt. Afhankelijk van het audio programma die je in, wordt wanneer u audio, de sectie die u verwijdert verwijderd, handel net voor het bedelen van het verwijderen en onmiddellijk na het einde samen. Dit is vergelijkbaar met een word-document en het selecteren van een aantal woorden. Als ik Selecteer en verwijder snel bruin uit de zin "The quick brown fox." Ik ben links met "De fox." Die is prima en zinvol. Wanneer heb je al twee verschillende audio streams en alleen u een sectie in een verwijdert, overeenkomen ze niet langer.
Dit is de reden waarom zwijgen audio handig is. Als ik dezelfde woorden in de bovenstaande zin zwijgen op te leggen, zou ik worden overgelaten met "De fox." Het gebied waar snelle brown vroeger is er nog steeds, en de zin neemt nog steeds dezelfde hoeveelheid ruimte van een pagina, maar de woorden die u wilde verwijderen zijn nog gegaan. silencing audio, zorgt u ervoor dat de timing blijft coherente tussen mensen praten. Als u een bos van hoesten van de ene persoon, verwijderen en naar de audio-bestand luisteren en dat één persoon is het beantwoorden van vragen beseffen voordat ze gevraagd, maar het is niet een goede zaak.
Dus houd die twee dingen recht en u zou fijn moeten zijn. De afbeeldingen op deze stap hebben teveel tekst erop wijzen waar de controles zijn en wat er gaande is.
Tips en trucs:
-Don't take uit teveel audio tussen woorden. Vergeet niet, zelfs de opgenomen die u moet doen alsof dat het bij gelegenheid ademt
-Erachter te komen wat mensen veel zeggen, en vertel hen om te stoppen met het zeggen. Duurt het werk om uit de gewoonte om te zeggen um of smakkend je lippen vlak voor u spreken. Er zijn een heleboel slechte audio-opname gewoonten mensen hebben dat niemand mededelingen, omdat niemand een microfoon wees recht op hun mond in de dagelijkse conversatie heeft.
-Don't go overboord in uw bewerkingen! Get rid van lange stilte, lichamelijk geluiden, en andere offensieve geluiden, maar probeer niet om zich te ontdoen van alles, is het niet waard uw tijd en de energie die nodig is. U zult merken meer dan iemand anders, en zelfs dan, zou niet echt opvalt als u met dergelijke een kritisch oor waren niet luisteren.
De tijd van het verhaal:
Wanneer ik Bewerk de podcast, luisteren ik actief naar de hele track. Er zijn een heleboel lange pauzes waar we bent zowel een vragen verwerken, of denken hoe het best om te reageren. Er is twee routes kun je daarover, als u niet wilt uw track bewerken, u kunt vul die met lawaai en altijd praten, of u doen kunt wat ik doe, en knip het uit later. Nadat ik ben klaar met het bewerken van het spoor, in plaats van klinkende zeer doordachte en nadenkend op elke vraag, we geluid zoals we in de discussie meteen zonder na te denken springen, en een snelle brand heen en weer hebben. Hoewel dit ons gesprek, is het een iets daarop door het beperken van de pauzes direct na het begin van de vragen.
Soms heb ik hele vragen verwijderd omdat we hebben net deed een verschrikkelijke baan bij het beantwoorden van hen. Er is niets mis mee, maar het maakt het moeilijk om dingen in sync omhoog, in twee zeer verschillende delen van de audio stream. De Toon van onze stem verandert met elke vraag, en als ik probeerde om dingen te klinken perfect te krijgen, zou ik uiteindelijk het gehele audiobestand, één geluid tegelijk verwijderen. Een paar rare bezuinigingen gelet is prima, en vergeet niet, het is ofwel een raar knippen of 10 minuten van een rug en weer gesprek dat gaat absoluut niet waar. Denk dat die één u liever luisteren naar, en bepalen dat aan uw publiek.