Stap 6: De vijand
Nu zullen we een zombie type vijand. Maar eerste dingen eerst moeten we de grond dupliceren. Na het dupliceren de naam 'NavMesh' en in de natuurkunde-tabblad veranderen in een Navmesh. Dont freak uit. De angstwekkend kleuren zijn niet zichtbaar in het spel. Nu nog een kubus toevoegen en plaats deze naast de boom. De naam vijand. Open de editor van de logica en de sensor van een botsing en een actuator bewerken object toevoegen. Ook een altijd-sensor en een actuator Steering toevoegen. Typ de eigenschap 'kogel' in voor de botsing sensor. Dont vergeet te druk op het vak helemaal links met de 3 puntjes aan de bovenkant. Dit is de zelfde eigenschap voor het opsommingsteken aangebrachte. Einde-object het bewerken object/add object wijzigen. Nu het selectievakje zodat helemaal links met de 3 puntjes aan de bovenkant op de altijd-sensor en de sensor aansluiten met de Steering actuator. Op de Steering mesh select doelobject 'Kubus' of wat u met de naam het teken. En selecteer de NavMesh 'Nevmesh.'