Stap 11: Hier komt de 3D-modellering! De voet eerste
Hint: Kijk naar 5e foto.
A. voet (Zie 1e foto)
* Klik op yz-vlak > schets
(Gebruik de lijnen, cirkels, beperking, enz.)
1. Maak een verticale bouw line(VCL) en breng vervolgens een andere bouw line(CL) 5 deg aan het recht van de VCL
2. draw tekent een cirkel van de D60mm in het bovenste eindpunt en een D40mm cirkel aan het eindpunt van de onderkant van de schuine CL.
3. teken een cirkel op de top van de D60 cirkel met een diameter van 80 mm.
4. teken een lijn in het raakpunt en toeval met de D80 en de D40 cirkel. Zorg ervoor dat teveel lijnen trim. Net als in de eerste afbeelding links sidt.
5. quick trim de overbodige regels te bereiken van de rechterkant. Zorg ervoor dat overeenstemming te zijn met uw dimensies.
De kleinere cirkel is voor de "screw".
6. exit Workbench > Pad > 100mm > OK
7. Klik op de bovenkant van je voet (Zie 2e foto) > schets
9. Kopieer de 3e foto schets die uit twee rechthoeken bestaat.
Elke rechthoek heeft zijnerzijds in toeval met de lijn van de zijden van de voet.
Tip: U kunt klikken op de lijn op de voet ook al is het van een ander schets aan constraint het
10. verlaten Workbench > Pocket (onder Pad) > Type: tot Last > OK