Stap 2: Creatie van 3D gedrukte PLASMA bal SCHOUDERSTUKKEN
Oprichting van het model van de schouderstukken in AutoDesk Maya - ditmaal die ik twee 6 inch (diameter) stikstof gevulde plasma ballen die lichte paars gloeien te geëlektrificeerde via de tesla coils geconstrueerd. Een belangrijk ding terwijl het construeren van deze stukken op de schouder is evenwicht - dus het voelt comfortabel - zelfs als deze ontwerpen een beetje van een last hebben kunnen-een goed evenwicht kan veilig alot. De berg is een samenwerking met Niccolo Casas met wie ik ben het verkennen van de mogelijkheden van mode, op-body technologieën en 3D printen, en wat effecten kan worden bereikt tijdens het gebruik van de ruimten rond het lichaam.
Eenmaal klaar - ik geladen het bestand op de computer en met speciale software van de printer van de OBJET die ik gecontroleerd als alles juist was, voordat ik 'afdrukken' hit zodat het stuk kan worden afgedrukt. 3D printen van het ontwerp bij één van de 7 OBJET500 Connex printers op Pier 9 tijdens mijn AutoDesk/Instructables residentie - één shoulderpiece nam meer dan 33 uur af te drukken - zodat mij en Gabe (verantwoordelijk voor de 3D printing faciliteit) kiezen voor het laden van de machine met dubbele materiaal, dus het duurde slechts de helft van de tijd. Elk stuk uiteindelijk nemen 19.20 uur (20 uur) op hoge snelheid afdrukken. Ik kiezen om het te doen op hoge snelheid aangezien het ontwerp niet had dat veel detail, in principe zou het niet uit dat veel.
Na het afdrukken ik moest schoon uit het materiaal - Ik gebruikte een blaster water om te vernietigen alles af dus het zou worden gewist uit alle, soms een beetje olieachtig, ondersteuning voor materiaal.
Laatste stap is polijsten - zandstralen (machine + met de hand) + polijsten van de stukken en eindelijk schilderen hen (primer - paint - coat) en uw stuk is klaar om te worden uitgevoerd door technologie. Ja schat.