Stap 3: Het principe:
Allereerst wil ik u vragen alle één ding, "Waarom krijgen we moe tijdens het spelen?". U kan deze vraag beantwoorden als werk wordt uitgevoerd tijdens het spelen van die energie verbruikt. Maar laat me je vertellen alle die geen werk wordt uitgevoerd tijdens het spelen. Dan waar komt onze energie krijgt gebruikt???Weten we dat:
WERK = kracht x-verschuiving x COS θ
Nu terwijl we lopen, er wordt gewerkt in de loodrechte richting waardoor cos θ = 90. en we weten dat cos 90˚ = 0. Werk dus 0. waar is de energie Theorell???
De energie wordt besteed, terwijl wij onze mond naar de grond duwen en dan weer te trekken tot de volgende stap te nemen. En vandaar, we voelen moe omdat er energie wordt hier besteed.
Deze schoenen bevatten zowel de lente en de pieken die een drievoudige voordeel biedt.
De veren in het huidige vermindert de dynamiek en uiteindelijk de eikel die vaak door de speler wordt ervaren wanneer het springt of loopt.
De spikes verhogen de wrijving en helpen de speler draagt glijders minder omdat nu hij vermag greep de grond krachtiger dan eerder met de introductie van pieken.
De veren worden ook energie besparen als minder energie dan nodig is om te trekken van het been tot de volgende stap te nemen.
Ook zoals u zien zult, optellen de extra accessoires tot de spelers efficiëntie die onze belangrijkste motto was.