Stap 2: De regels
Het spel begint zodra de motor is op of iemand het begin verklaart. Vervolgens iedereen spelen houdt hun ogen open voor auto magneten, stickers en bumperstickers. De eerste persoon om ter plaatse iets en roepen, krijgt de punten voor het gevlekte voertuig.
Bijvoorbeeld:
"Rode bestelwagen, 2 decals!!"
"Witte truck, bumper sticker!"
"RV, 3 magneten!"
Wat telt:
Alleen items toegevoegd aan het voertuig door het stuurprogramma voor zelfexpressie tellen. "Mijn kind is een eer student", politieke boodschappen, "Ik rem voor schildpadden", "mijn andere auto is een Tardis" alle tellen.
Stickers, stickers enz die een intrinsiek onderdeel van een auto of vrachtwagen niet tellen. Dus als dingen; logo's, "maakt breed turns", "ontvlambaar gas" en "Hoe is mijn rijden" don't get punten.
Natuurlijk, staat veel van deze open voor interpretatie. U kunt beslissen wie zal uw arbiter voordat u begint.