Stap 17: Play It! het Tune! Sommige meer spelen!
Als de uitvoer blij is, ga je gang en het prisma aansluiten op een versterker en spelen! Ik heb niet gespeeld met de mijne bijna genoeg om een techniek hebben ontwikkeld, dus voel je vrij om te spelen u in welke manier de beste klanken produceert. Spelen met de knoppen en Experimenteer met de geluiden die het produceert. Neem de tijd om te wennen aan de "plukken" laser tekenreeksen die u kunt niet voelen, en kan nauwelijks zien. Merk op hoe uw hand positie op de hals van invloed op de frequentie op een niet-lineaire manier.
Als iets niet goed terecht, is het wellicht moet openstellen van de gitaar en doen sommige fine tuning van de interne potentiometers. Hier is wat de verschillende potentiometers doen:
R34 verandert hoe gevoelig de Bereikindicatie is - dat wil zeggen door hoeveel octaven verandert de frequentie van dichtbij ver bereik.
R40 wordt ook gebruikt voor tuning gevoeligheid, bij hogere frequenties.
R33 past fijnafstelling - dit kan trekken van de totale uitvoer frequentiebereik hoger of lager. Het helpt ook "squelch" geluid veroorzaakt door de range finder.
R36 past sinus "ronding" - dit voor een goede sinus curve aanpassen
R39 past sinus en driehoek golf symmetrie (dwz. Hoe ver ze mager aan de ene kant)-dit aanpassen voor een gecentreerde golfvorm.
R35 past sinus en de verschuiving van de tri - doel voor nul DC-offset.
R38 past output amplitude - lijn-niveau-uitgang (voor compatibiliteit met gitaarversterkers) moet 1Vp-p. Als u bent onder controle van een andere synthesizer, helemaal tot aan de 10Vp-p, of naar wens aanpassen.
R58 past sinus vervorming van de output van de LFO. Voor een goede sinus curve aanpassen.
R59 past de DC-offset van de LFO. Streven naar nul verschuiving.
R60 past de amplitude van de LFO, van een lichte flutter drastische up- en down wijzigingen