Stap 4: Reinigen van gebogen oppervlakken.
Gebogen oppervlakken zijn een beetje lastiger. We moeten sommige van de lijnen die dwars door hen, zodat we niet kunnen van hen zo vrij ontdoen zoals we hebben gedaan met die op de vlakke oppervlakken.
Maar welke u wilt wissen? Vanuit mijn ervaring, die we willen houden van degenen die allemaal parallel aan elkaar zijn (in dit geval parallel aan de x-as). We moeten ontdoen van om het even welk die van dit afwijken
In afbeelding beginnen 2 we om zich te ontdoen van de meest voor de hand liggende lijnen die niet parallel aan de x-as (degene die een hoek van 45 graden). In afbeelding 3 hebben we wat meer moeilijk te plek lijnen die we nodig hebben om zich te ontdoen van. Blijven musiceren, hoewel, en uiteindelijk krijg je een curve die eruit als afbeelding 4 ziet. Als we ontdoen van om het even welk van de lijnen in afbeelding 4 die onze object niet langer krijgt worden water strak.
* snelle tip: soms lijnen eruit zien alsof ze noodzakelijk zijn, maar echt niet. Wanneer in twijfel wissen en ctrl-z (als u een fout hebt gemaakt).
Zodra u hebt schoongemaakt alle gebogen oppervlakken op uw model, kunnen we gaan naar de volgende stap, terreinen opruimen!