Hersteld met Krylon Fusion verf terminal VT101


deze zeldzame eenheid was wordt geworpen uit door mijn college zoals het eerder in dienst sinds ' 82. Ik griste het omhoog, want het had een echt cool design, en ik een Amerikaanse daarvoor als een interface mijn micro boord moest. Helaas was vuil en permanent vergeelde vanaf leeftijd. Dit zou niet doen in mijn huis! Dus ik dacht dat de beste manier om te herstellen was het een verf voor kunststof. Ik volledig gedemonteerd de eenheid en het toetsenbord, en alle onderdelen die oorspronkelijk wit waren geschilderd. Dit bleek beter dan verwacht. Het is bijna perfect! Kijkend naar het nu weer samengevoegd, vertellen je niet dat het is niet overgenomen uit de nieuwe doos.

Ik zorgvuldig geschild uit alle stickers (opnieuw toe te passen later), dan gebruikt Varsol om te verwijderen het residu van de sticker. Met al het vuil verwijderd, ik gereinigd de onderdelen in de badkuip met een bar van de Ierse lente. Ik dan grondig gespoeld met koud water, gebruikt een verse handdoek te drogen, dan laat het zitten voor de rest van het water te laten verdampen. Dit werkte prima, geen vis ogen of vervorming naar de finish.

Meerdere dunne lagen van Fusion werden toegepast. Geen primer. Ik gespoten altijd met hetzelfde patroon, geen overschrijding loodrecht. Ik verliet de delen droog over nacht vóór montage. Ik gespoten dan de achterkant van alle verwijderde stickers met lijmspray en re-appied hen (op de achterkant van de eenheid) met een pincet.

Gerelateerde Artikelen

Aan de slag met Autodesk Fusion 360

Aan de slag met Autodesk Fusion 360

Onlangs, heb ik gespeeld met Autodesk Fusion 360 te ontwerpen van sommige 3D delen. Na Autodesk stapsgewijze gids, zal ik een licht lamp ontwerp. Dit is deel 1 van een 3 delige serie waar ontwerp ik de basis van de lamp. De volgende twee delen zal bi
De 3D afgedrukt Batarang schilderen met rood emaille verf

De 3D afgedrukt Batarang schilderen met rood emaille verf

dit instructable ik ben demonstreren de mogelijkheden voor het schilderen van een 3D model afgedrukt. Ik koos voor het gebruik van Testors emaille verf om te testen van verf de batarang. In deze leerzame ervaring wil ik zelfs jassen en een vergelijki
Pimp je oude Mac Pro met een Fusion Drive

Pimp je oude Mac Pro met een Fusion Drive

ik ben een lange tijd Mac-gebruiker. In 2008 ik kocht een Mac Pro en hebben het gebruikt en vond het geweldig voor een lange tijd. Om te citeren van een goede vriend van mij, 's it getting vrij lang in de tand. Als apple niet een nieuwe transactie in
Krylon Dual verf + frame = ketting display

Krylon Dual verf + frame = ketting display

ik heb willen maken van een ketting houder voor een tijdje. Mijne net verstrikt verzamelen op mijn plank sunglass. En eerlijk gezegd, ik kan me niet herinneren de helft van wat ik eigen, waardoor dat ik ze nooit dragen.U kunt zien de originele post o
Maken van een kunst met lasers en verf

Maken van een kunst met lasers en verf

Zeegezicht drieluik, 2015 (acryl en potlood op houten panelen laser-geëtst)Dit is een drieluik gemaakt van houten panelen die zijn geëtst met een laser cutter en vervolgens uitgewerkt met behulp van traditionele schilderen en tekenen van technieken.
Meubels schilderen met huisgemaakte krijt verf

Meubels schilderen met huisgemaakte krijt verf

Krijt verf is een van de gemakkelijkste verf te maken thuis en kunt u krijt verf in een onbeperkte verscheidenheid van kleuren als je het zelf doen. Wanneer u wilt schilderen meubels de easy way of meubels geven een shabby chique of noodlijdende afwe
Verf uw Drum Kit met Rustoleum merk verf

Verf uw Drum Kit met Rustoleum merk verf

Geef uw oude vuile mix-matched drumstel een nieuwe look met een paar blikjes van verf.Stap 1: 1. Krijgen van uw drums De drumset die ik heb was zwart en bruin en een paar verschillende merken. Het leek alsof het geëvenaard maar niet was leuk om te ki
Hoe maak je een Awesome Design (met behulp van verf en Adobe Photoshop)

Hoe maak je een Awesome Design (met behulp van verf en Adobe Photoshop)

op dit Instructable, ik zal je laten zien hoe een ontzagwekkende ontwerp op verf (of een ander programma dat u gebruiken om te tekenen op uw computer), getekend en Adobe Photoshop. Ik kwam met dit idee van een verhaal dat ik aan het schrijven ben. Er
Hoe maak je een USB naar het oplichten van een LED met blote geleidende verf pen

Hoe maak je een USB naar het oplichten van een LED met blote geleidende verf pen

wat je nodig hebt:Verf Pen blootPen/potloodLEDKartonnenLiniaalSchaarUSB-poortOptioneel:Warmte Gun (als je ongeduldig)Hete lijmpistool (als u geen dik karton)Stap 1: Neem een stukje karton groot genoeg om 2 lijnen 12 mm breed en 75 mm lang te tekenen.
Als ik zou om het even wat - met behulp van verf met verhaal schrijven

Als ik zou om het even wat - met behulp van verf met verhaal schrijven

aandacht elementaire leraren!Uw studenten leren hoe de grafische programma Paint gebruiken om begeleiden hun fantasierijke verhaal te schrijven met behulp van digitale foto's. Language Arts integreren in technologie!Everytime ik deze les met mijn stu
Hoe maak je een unieke papieren lampenkap

Hoe maak je een unieke papieren lampenkap

als u wilt een unieke en mooie lampenkap die ook niet de bank breken, dan u moet verzamelen van 2 vellen met uw favoriete papier en maken van deze schattige papieren lampenkap. Het zal elke kamer aankleden en geven het een edgy, niet-traditionele loo
Natriumdiwaterstoffosfaat koolmonoxide projectiel wapens

Natriumdiwaterstoffosfaat koolmonoxide projectiel wapens

Wees voorbereid te weren luchtschip piraten of zelfs de gevreesde lucht kraken!Mod kijken sommige goedkoop water kanonnen om hen een steampunk met weinig meer dan verf.Stap 1: Benodigdheden We vonden sommige cool water guns voor $10 bij Walmart, maar
Maak een super schattig en crafty baby mobiel

Maak een super schattig en crafty baby mobiel

ik zet deze een samen voor een vriend die binnenkort verwacht.Stap 1: mobiele materiaal ik kocht een grote plastic kom op Walgreens. Ik moest iets solide te houden van alle andere delen die ik bedoel om toe te voegen.Stap 2: voorinstelling voor sterr
Zelfgemaakte aquarium tunnel

Zelfgemaakte aquarium tunnel

ik herschikken vrij veel mijn aquarium over een maand of twee en ik maak mijn eigen decoraties dan kopen die dure cookie cutter degenen in de winkel. En mij zoals voor zijn unieke stukken die anderen niet hebbenStap 1: Pvc pijp Ik heb dit gemaakt uit