Stap 3: De e-mailtoepassing
Het nu tijd om de YHM-toepassing laden en opslaan, zodat het apparaat stand-alone werkt. De firmware moet weten van de IMAP-server, poortnummer, postvak en het wachtwoord. Deze worden opgeslagen als constanten in de firmware zelf.
http://www.byvac.com/mBlib/FLB/projects/YHM/YHM.bas(for the MX150)
http://www.byvac.com/mBlib/FLB/projects/YHM/yhmMX170.bas (voor de MX170)
Kopieer de bovenstaande link (CTRL + C) en in het menu editor gebruiken scripts > URL openen in de Clip, druk op OK
U moet bewerken van de constante 4 teams/spelers, zoals in de bovenstaande afbeelding, zetten in uw eigen gegevens (waarschijnlijk het beste om te houden van de haven als 143 Hoewel uw IMAP gebruik van iets anders maken kan). Er is geen behoefte aan dit .bas-bestand opslaan, maar u kunt het lokaal opslaan als u wilt. Druk op F4 te krijgen op de ByPic en typ main()
Het programma moet nu worden uitgevoerd zoals verwacht. Haal uit de lus pers ieder toonsoort en vervolgens wachten op het scrollen om het te voltooien.
Waardoor het stand-alone:
Typ flsave("") voor de MX170 .
Voor de MX150is er niet genoeg ruimte voor alle functies dus ontdoen van de esp_menu zoals we het nu niet nodig. Typ .r (dot r) om te herstellen van de ByPic en typ flclear(1). Hiermee verwijdert u de laatste opgeslagen set van functies die de esp_menu was. Re-vracht naar het yhm.bas-bestand weer door op F4 te drukken en typ vervolgens flsave("")
Wanneer het project is opnieuw instellen (.r) of aangedreven omhoog het programma lopen zal als er een functie genaamd main() dat Flash heeft gered. Merk op dat af en toe de ESP8266 niet eerst werken, als dit het geval is simpelweg vermogen omlaag vervolgens opwaarts weer.