Stap 2: Schrijven van het programma
TI-89
Afhankelijk van hoe bekend je met de programmeertaal bent, die u misschien niet weet hoe u enkele van de opdrachten. Hier is hoe alle symbolen u moet typt.
De dubbele punt vertegenwoordigt één regel van opdrachten. Druk op enter om naar de volgende regel. Om de extra dubbele punten op regel vier typen, drukt u op 2e dan 4.
Voor het invoeren van "Prompt" druk op F3, 5
De snelste manier om het typen van zoveel letters is door te drukken op de "Alfa" tweemaal naar Alfa lock inschakelen
Voor de "If Then" opdracht, drukt u op F2, 2, Enter
De pijl is gemaakt door te drukken op de STO > knop (het is recht boven de knop ON)
Input "Disp" druk op F3, 2
U kunt aanhalingstekens typen door te drukken op de 2e, 1
TI-83 en Ti-84
* Lees de onderstaande lijst omdat uw programma zal niet precies hetzelfde als in de afbeelding uitzien!
Uw programma zal van de afbeelding anders vertrekken. Type (typt "Input" pers PRGM, pijl-rechts, voer) (voor de extra dubbele punten typen, drukt u op "alpha", ".") Ingang "halflife", x: Input "massa", y:Input "tijd", z: Input "mass2", t
De dubbele punt vertegenwoordigt één regel van opdrachten. Druk op enter om naar de volgende regel.
Voor het invoeren van 'Prompt' Druk op PRGM, pijl-rechts, 2
De snelste manier om het typen van zoveel letters is door te drukken op de 2e, "alpha" alpha lock inschakelen
Voor de "Als" opdracht, drukt u op PRGM, 1
U het gelijkteken te typen, drukt u op 2e, "WISKUNDE", voer
Voor de 'Toen' opdracht (dit moet op zijn eigen regel voor de Ti-83 en 84), druk op PRGM, 2
Waar de foto zegt in plaats daarvan "EndIf" type "End" (PRGM, 7)
De pijl is gemaakt door te drukken op de STO > knop (het is recht boven de knop ON)
U kunt aanhalingstekens typen door op te drukken "alpha", "+"