Stap 3: Voeg de Eureka! tekst aan de gloeilamp
Met Meshmixer (http://www.123dapp.com/meshmixer), importeren het sieraad tekst STLs zowel de gloeilamp STL. Het venster Objectenoverzicht gebruiken om te schakelen tussen bestanden. Dan kunt u resize of roteren (→ Bewerken Transform) een of het ander om juiste van de verhoudingen.
Selecteer de Eureka! tekst en verplaatsen/vergroten of verkleinen het zodat het snijden in de voorkant van de gloeilamp.
Met behulp van uw toetsenbord, selecteer vervolgens gloeilamp shell eerst en de de Eureka! Shell tweede in de browser van de objecten. Een dialoogvenster er zal verschijnen; Selecteer Boolean verschil. Dit zal een reeks tekst-vormige gaten uit uw lightbulb gesneden.
(Probleemoplossing: als de Boole-bewerking mislukt, probeer weergave → Toggle draadframe, selecteer de ruwere Maas en vervolgens remesh, dus het is fijner - dat wil zeggen een hoger aantal driehoek heeft. Probeer de Booleaanse bewerking vervolgens opnieuw.)