Stap 1:
Verschillen:De manier waarop ik ging over dit is anders dan veel mensen die hetzelfde hebben gedaan type project. Ten eerste veel van de projecten die ik heb gezien motoren/elektromagneten gebruiken om fysiek duwen de knoppen, maar dit is niet de beste methode voor een paar redenen:
1. de motoren/elektromagneten zijn niet direct. Ze nemen tijd om te duwen en laat de knoppen. 2. motoren/elektromagneten kunnen duur zijn. Mijn methode pakt deze problemen aan door gebruik te maken van Solid State Relais (SSRs), die tijden van ongeveer 1ms schakelen en zijn relatief goedkope (ongeveer $1 per estafette).
Een tweede manier mijne anders is is dat mijne is "geprogrammeerd" in plaats van met behulp van licht sensoren bevestigd aan het scherm net als vele projecten die ik heb gebruikt. Terwijl ja die u elk nummer dat u wilt spelen en programmeren de nummers moet programmeren een tijdje duren, het lijkt meer accuraat met de noten en niet hoeft te worden gekalibreerd.
Hoe het werkt:
De manier waarop dit project werkt is een soort-van complex, maar als u eenmaal het begrijpt, het is heel simpel. U maakt eerst een 'audio Opmerking chart' van het nummer dat u wenst te spelen. Naast wordt deze "audio Opmerking grafiek" omgezet door de toepassing "Vixen" seriële commando's. Deze seriële commando's worden verzonden naar de Arduino board. De Arduino board denk de bochten op sommige SSRs, waardoor de controller dat toets wordt ingedrukt, dus "" gitaar spelen.
Zoals met vele projecten, dit project kan worden gesplitst in 2 verschillende delen: Hardware en Software.