Stap 1: CAD kleur tussen de regels.
Fusion 360 openstellen en laden uw ruimteschip
Het dropdown menu dat Model zegt Selecteer Render. Op dit punt kunt u beginnen met het toepassen van kleur op uw model.
Kies de knop van de kleurrijke bal (dit is het tabblad optredens), selecteert u het gezicht die u wilt toevoegen van een materiaal, en sleept u de bijbehorende materiële verschijning die u wenst (je zou kunnen doen een houten ruimteschip, maar iets zegt me dat een houten warp snelheid zou kunnen een beetje wiebelig zijn). Deze materialen kunnen nauwkeuriger worden verfijnd door te dubbelklikken op hen in het bovenste menu.
* Opmerking over glanzend spul: lichten zijn onder de "emissieve" map. Ziet u niet hen produceren licht voor de render gestart. Het vergroten van hun helderheid, tweemaal klikken op hun profiel in het bovenste menu en spelen met hun instellingen. Terwijl meer dan een bepaalde helderheid kan maken het licht wit, zijn reflecties blijft de oorspronkelijke kleur.