Stap 2: Uitpakken en uitvoeren van de Code
Deze code is geschreven door mij, met delen van het N64_Arduino-bestand op basis van de montage-code geschreven door Andrew Brown.Ziparchieven:
De twee onderstaande Zip-bestanden bevatten de code nodig om te draaien van de Arduino en vervolgens stuurt het interpreteren van de gegevens naar de computer. Het N64_Arduino-dossier moet worden opgesteld in de Arduino IDE, en de N64_Controller loopt in verwerking 1.0.
N64_Arduino
Dit PDE-bestand moet uploaden naar je Arduino en uitvoeren zonder een hapering hebt u alles goed aangesloten. Het simpelweg query uitgevoerd op de N64-controller voor gegevens over de knoppen en de analoge stok en stuurt het terug naar de computer via de seriële poort. Het is gemakkelijk genoeg aan te passen, bijvoorbeeld, zou u de methoden uit dit bestand opvragen van een controller en gebruiken de gegevens voor het uitvoeren van een Arduino robot in plaats van het verzenden van het terug naar de computer.
N64_Controller
Dit is een verwerking 1.0-project waarmee de gegevens die worden verzonden door de Arduino en zet dit om in toetsenbord persen die u aan een emulator als Project 64 toewijzen kunt. Misschien moet u de regel wijzigen String portName = Serial.list() [1]; aan de je Arduino, moet het ofwel Serial.List() [0]; Serial.List() [1]; or Serial.List() [2];
BEWERKEN: toevoegen
"invoer java.awt.Robot;"
"invoer java.awt.AWTException;"
"invoer java.awt.event.InputEvent;"
de code als u verwerking 1.1 gebruikt
N64_Controller_mouse
Dit is hetzelfde als N64_Controller, behalve dat de analoge stok uw muis, niet de pijltoetsen regelt. A en B kloppen en klik met de linkermuisknop, respectievelijk. Om de muis te activeren, druk op de startknop op uw domeincontroller.