Stap 2: Met behulp van vooraf getekende animaties
"How to tekenen van animaties" is een onderwerp mensen kunnen (en doen) besteden hun hele leven bestuderen, dus ik zal niet proberen om het te condenseren in een enkele Instructable. In plaats daarvan zal ik ingaan op de details die relevant zijn voor het maken van een zoötroop. Als u liever uw eigen animatie niet tekent zou, voel je vrij om een van de animaties die ik heb verstrekt.
Ik kan bieden u "fladderende bat" of "boos molesteren boom". Ik stel alleen proberen om de laatste hebt u een zeer grote pompoen en veel geduld. Ik trok de vleermuis door digitaal rotoscoping sommige live beelden van de actie van een echte vleermuis tijdens de vlucht. De boom was ontleend aan mijn eigen verbeelding als een eerbetoon aan The Evil Dead door middel van hut in het bos.
Opnieuw mijn animaties maken, downloaden van de beelden van deze stap en formaat ervan hebt gewijzigd zodat de breedte van de afbeelding gelijk aan de omtrek van je pompoen is. Print ze uit en je bent goed om te gaan!
Je misschien hebt gemerkt dat animatie van de vleermuis slechts 15 frames heeft, overwegende dat de boom 16 frames heeft. Hoe kunnen ze dan worden gecombineerd tot de dezelfde animatie? Dan kom ik terug op die...
Update: Ik heb een nieuwe animatie van Baba Yaga de huis wandelen langs op de poten van de kip en puffend rook uit de schoorsteen. Dit heb ik gemaakt met behulp van een combinatie van handgetekende animatie in Adobe Flash (na studeren vogel gangen op YouTube uren) en 3D modelleren in Autodesk Fusion 360 (zodat het huis regelmatig en consequent van links naar rechts draai als het bobs samen met de benen).