Stap 2: Afdrukken Froggy
In tegenstelling tot mijn andere modellen vereisen sommige delen van deze pop kikker het gebruik van ondersteunt en een rand (ik gebruikte 10mm). Dit was gesneden met behulp van Slic3r 1.2.6 en afgedrukt met behulp van RepetierHost v1.06 op een Ordbot Hadron. Ik heb niet getest met een andere snijmachine, afdrukken software of printer.
Alle onderdelen werden gedrukt met de laaghoogte van een van .2mm en een "infill" van 5% op een koude bed met behulp van Elmer's lijm als een aanhanger. Feedback van gebruikers heeft echter voorgesteld "infill" van 10% mogelijk een betere optie om te voorkomen dat elke mogelijke gaten voor stukken zoals het hoofd en de voeten.
Ik raden het meten van de diameter van de gloeidraad, als over of onder extrusie kan resulteren in de model-onderdelen niet passend goed samen.
Gelieve te noteren dat: froggy_assembled_FOR_REF_ONLY.stl is gewoon een gedecimeerd combinatie voor assembly-verwijzing en niet voor afdrukken.
Het volgende is een pauze van hoe ik de delen afgedrukt en welke gehanteerd voor mij. Natuurlijk, moet u wellicht betere manieren om dingen te doen en alle feedback is welkom. Voorgesteld werd dat ik een gecombineerde en gedecimeerd versie van de vinger-bestanden uploaden. U kunt nu een vinger afdrukken op een moment en het veel minder tijd moet vergen om segment.
Onderdelen waarvoor niet ondersteunt:
right_foot.stl
left_foot.stl
neck_ball.stl
neck_threads.stl
hip_joint_upper.stl
hip_joint_lower.stl
finger_lower.stl
finger_middle.stl
finger_top.stl
brace.stl
Eyeball.stl
eyeball_pupil.stl
left_thigh.stl
right_thigh.stl
finger_combined_decimated.stl
Ik gebruikte een rand bij het afdrukken van al deze, hoewel u waarschijnlijk met de voeten, nek bal, brace en nek wol zonder afdrukken kunt.
Onderdelen die gebruikmaken van slic3r standaard auto detect ondersteuning instelling (overstek hoek ingesteld op 0):Head.stl
Body.stl
Forearm.stl
left_hand.stl
right_hand.stl
Chest.stl
lower_leg.stl
hand_ball.stl
Adviseren het gebruik van een rand.
Deze onderdelen nodig meer steun (ik gebruikte een overstek hoek van 45 graden):
Knee.stl
left_upper_arm.stl
right_upper_arm.stl
Elbow.stl
Adviseren het gebruik van een rand.
Objecten moeten worden afgedrukt in de volgende hoeveelheden:
right_foot.stl x 1
left_foot.stl x 1
neck_ball.stl x 1
neck_threads.stl x 1
hip_joint_upper.stl x 2
hip_joint_lower.stl x 2
finger_lower.stl x 8
finger_middle.stl x 8
finger_top.stl x 8
brace.stl x 1
Head.stl x 1
Body.stl x 1
Forearm.stl x 2
left_hand.stl x 1
right_hand.stl x 1
Chest.stl x 1
lower_leg.stl x 2
Knee.stl x 2
left_upper_arm.stl x 1
right_upper_arm.stl x 1
Eyeball.stl x 2
eyeball_pupil.stl x 2
left_thigh.stl x 1
right_thigh.stl x 1
hand_ball.stl x 2
Elbow.stl x 2