Stap 3: Lijn, spiegel, Trim
Na de opdrachtregelopdracht één klik om te beginnen met de lijn en een tweede klik om te bepalen van het eindpunt. [2] in de afbeelding ziet u een paar dingen waard het vermelden. De groene stippellijn geeft aan dat de regel loodrecht, het gemarkeerde venster de lengte van de lijn geeft, en de andere dialoog box de exacte hoek geeft (op < tab > te drukken zal verplaatsen tussen de dialoogvensters). Voor nu de lengte van de lijn is willekeurig, maar ik zorgde ervoor dat de top was ver genoeg weg van andere delen van mijn tekening zodanig zijn dat de module punten zou niet in strijd zijn. Een lijn is een zeer gemeenschappelijk optreden, dus de software houdt u in de opdracht om te voorzien in meerdere lijnen tekenen.
Acties: < L >< spatiebalk >< links-klik >< links-klik >< ontsnappen >
Aangezien de versnelling die wij aan het tekenen bent alleen voor demonstratie is, de hoek voor de volgende regel is niet kritisch en ik het gewoon eyed. Trek de lijn extra lang om te voorkomen dat ongewenste snaps (inzoomen kan helpen als conflicten ontstaan). [3] om ervoor te zorgen dat de andere kant van de Kogge symmetrisch is, we gaan "spiegel" van de meest recente lijn over de verticale lijn. [4]
Gesprek: "I Wanna spiegel" < wat bezwaar? > "deze lijn" < waar begint het spiegelvlak? > "dit punt" < waar eindigt het spiegelvlak? > "dit punt"
Acties: < M >< i >< spatiebalk >< links-klik >< spatiebalk >< links-klik >< links-klik >< spatiebalk >
Het laatste gedeelte van deze stap is om "trim" overtollige delen van de tekening af om een enkele Kogge. U zal kiezen de twee schuine lijnen en de twee buitenste cirkels. Dat alles moet blijven van de buitenste cirkel is het gedeelte tussen de schuine lijnen, en de schuine lijnen verlaagd moeten worden tot de gedeelten tussen de twee cirkels. [5] [6]
Gesprek: "Ik wil trim" < wat zijn de snijkanten? > "deze regels" < wat wilt u verwijderen? > "deze afdelingen"
Acties: < T >< R >< spatiebalk >< select lijnen >< spatiebalk >< >(x5) Klik met de linkermuisknop