Stap 14: Problemen en oplossingen
Observeren van de problemen met het afdrukken van een ander model, realiseerde ik me dat de sneeuwpop waarschijnlijk niet zou afdrukken goed. 1 fout die ik heb gemaakt was het verlaten van alle objecten als afzonderlijke kruisende objecten. In plaats daarvan alle delen van het model te combineren tot één net zodat het correct zal afdrukken.
Het ding om te doen is het gebruik van Boole Unie. Selecteer twee van de delen, ik begon met de hoed en de lus, en ga naar Mesh > Booleans > Union. Nu de hoed en de lus een poly-object en de extra polygonen van de lus die doorsneden van de hoed zijn verdwenen.
Het nieuwe probleem is dat er teveel vert waar zij elkaar ontmoeten omdat de lus had meer detail. Om dit te bevestigen gaan we maken sommige nieuwe geometrie en samenvoegen van sommige hoekpunten. Er waren sommige verts die echt dicht bij elkaar waren dat ik hen gewoon samengevoegd met elkaar zijn verbonden. Zie de foto's hierboven. Sommige echt lelijk geometrie dat u nooit zou willen gebruiken voor animatie, maar moet wel goed voor afdrukken, vooral als we niet weer onderverdelen maken
Zodra u uw Schijfopruiming die kunt u mogelijk terug te gaan en maken sommige mooier geometrie zoals ik heb doorlopen. Ik heb niet boolean, de ogen, neus, mond en knoppen. Ik dacht dat ze zou prima afdrukken omdat ze kleine details, zijn want dat is wat ik heb gezien met andere prints. We zullen zien...
De hoed en het lichaam moeten zeer goed samengaan. Ze hebben de dezelfde aantal onderverdelingen maar wanneer u Boole er verts zal niet worden samengevoegd. Ga rond met hoekpunten samenvoegen of samenvoegen naar Center en het oplossen van de Maas.
Deze keer I 'm gonna toevoegen Subdivisie niveaus in ZBrush overslaan en gebruik het enkel om de .stl-bestand te maken.