U vindt ook Dit bericht op mijn blog.
Ik denk dat ik heb geprobeerd elk soort kunstenaar palet ooit, maar hebben geen echt werkte voor mij. Het beste was de typische DIY verblijf-natte palet (een spons/papieren handdoeken & wax papier in een luchtdichte doos), maar ze alle vereiste me om te onthouden te spuiten ze met water elke dag, de verf zou gaan loopneus in delen en de waspapier zou beginnen te rippen en in het algemeen voelde raar onder een Paletmes. Ik probeerde een plastic vel in plaats van waspapier, maar de verf minder gehouden en nodig meer spuiten.
Ik heb ook geprobeerd gewoon met behulp van een glas-palet (die voelt geweldig met een Paletmes) en de overgebleven verf weg te slaan in een kleine pot (waar het mixen naar een grijs die opnieuw kan worden gebruikt), maar de pallet moest worden voortdurend spray het dus alles was vochtig genoeg om schroot uit later (gedroogde stukjes waren een nachtmerrie). En ik denk dat het alleen in die relatief grote kleine pot hebt gehouden, omdat ik gemengd in een heleboel Golden Open medium.
Ik was serieus overweegt over te schakelen naar oliën op een gegeven moment tenzij ik kon zoeken/maken een palet op dat werkte voor mij. Mijn enige idee was een verbeterde versie van de die ik had (dunner, beter zegel, & verf putten die individueel verzegeld tegen de deksel) maar het zou heel moeilijk geweest om te maken op mijn eigen. Dan zoals ik was op zoek rond voor meer ideeën, die ik vond Dit palet en ik hield van het idee van kleine individuele containers, maar wat te gebruiken? Meeste potten heb waar te groot en alle de andere plastic verpakkingen ik kon denken waren ofwel plein (zoals de pil containers), waarschijnlijk niet luchtdicht is, of had rare grooves (zoals mijn contactpersonen gevallen). Toen zag ik een fles soda en dit palet werd geboren.
Plastic doppen zijn de perfecte maten, plus de meeste van hen komen met een beetje zegel en ik heb niet om iets te kopen. Ik testte hen tijdens een lange schilderij sessie (voor mij, ~ 3 uren) en ze waren gewoon perfect.
Ze technisch niet te doen om het even wat om te houden van de natte verf, maar ik kan meer verf dan ik denk dat ik nodig hebt dat, in de kroonkurk zelf of op het palet glas mengen. Iets dat groter is dan een lepel-full houdt NAT voor een uur of zo zonder spuiten. Dan om het even wat overblijft wordt opgeslagen. Ik gebruik nog de plaat van glas voor kleinere variaties en mixen, maar zij neigen te zijn kleine en tijdelijke. Als ze droog is, het maakt niet uit. Het kan is een dunne laag en worden afgeveegd meestal (als ik ben met behulp van Open medium) of afgeschraapt na de sessie. Wanneer ik klaar ben schilderij voor de dag ik gewoon schroef de toppen terug op en zet alles weg. Nee verontrustend dat ik moet de verf binnen 2-3 weken (dat is ongeveer wat de anderen duurde) gebruiken, het toevoegen van een alarm om mezelf te spuiten hen eraan herinneren houd ze nat, of ze gaan allemaal bruto en loopneus. Zij zullen waarschijnlijk voor onbepaalde tijd te houden, maar enkel voor het geval dat ik ben momenteel het testen een om te zien hoe lang de muren bekleed met verf (met het Open Medium) blijft NAT (het is nog steeds een week in NAT). Ze zijn ook echt gemakkelijk te reinigen omdat ze ronde. Als u duidelijke flessen kan u vertellen wat kleur die ze als dat zijn, of u kunt een label hen op de tops/bodems.