Stap 6: Upload de code aan het bestuur
#define CUSTOM_SETTINGS
#define INCLUDE_CLOCK_SHIELD
#define INCLUDE_DATA_LOGGER_SHIELD
/ * 1Sheeld bibliotheek. */
#include
/ * Define de ldr op pin A0. */
#define LDR A0
/ * Sommige variabelen definiëren voor de tijd en de ldr. */
int uur, minuut, seconde ldr;
/ * Boolean logboekregistratie starten. */
BOOL startFlag = false;
VOID Setup {}
/ * Start communicatie. */
OneSheeld.begin();
/ * Opslaan ieder vorige waarden vastgelegd. */
Logger.stop();
/ * Start het schild van de klok. */
Clock.queryDateAndTime();
}
void loop {}
/ * De tijd altijd te krijgen. */
uur = Clock.getHours();
minuten = Clock.getMinutes();
tweede = Clock.getSeconds();
LDR = analogRead(LDR);
/ * controleren als de seconden bereikt nul. */
Als (tweede == 0) {}
/ * Eerst verzekeren om op te slaan van de eerder geregistreerde waarden. */
Logger.stop();
/ * Een schermvertraging instellen. */
OneSheeld.delay(500);
/ * Start logging in een nieuwe CSV-bestand. */
Logger.Start ("LDR waarden');
/ * StartFlag instellen. */
startFlag = true;
}
/ * Selectievakje Logboekregistratie begonnen. */
if(startFlag) {}
/ * Niveau helderheidswaarden toevoegen als kolom in het CSV-bestand. */
Logger.Add("Brightness",LDR);
Logger.log();
/ * Vertraging gedurende 2 seconden ingedrukt. */
OneSheeld.delay(2000);
}
}