Stap 3: Vijf auto Stud.
Shuffle van een dek van kaarten en plaats deze face down
Geef elke kleur een eigenschap. Bijvoorbeeld:
- Harten zijn "auto met precies twee mensen in."
- Clubs zijn "sportwagens"
- Diamanten zijn "motoren"
- Schoppen zijn "speed limit tekenen"
Dus, een drie diamanten zou drie motoren. U moet uw oordeel gebruiken bij het toewijzen van eigenschappen, afhankelijk van het soort reis. Bijvoorbeeld, u ziet heel weinig open-top sportwagens in de winter, en voetgangers zijn zeldzaam op de snelwegen.
Als je met kleine kinderen speelt, is het een goed idee om het gebruik van eigenschappen zoals rode auto of vrachtwagen.
Als u speelt in een luchthaven, zou u rugzakken, koffers op leidt, argumenten en automatische wapens.
Elke speler trekt een kaart vanaf de bovenkant van het dek, en wacht totdat het gaat omhoog. Bijvoorbeeld, als zij de drie diamanten trokken, moesten ze de kaart houden totdat ze zag drie motoren passeren.
Wanneer hun kaart voltooid is, ze zet hem opzij en trekken een ander.
Er zijn geen bochten, kaarten zijn net getekend zoals nodig.
In de meeste kaartspellen, picture kaarten zijn de moeite waard "tien", maar in dit spel zijn gratis kaarten - als u een picture card tekent, it's yours, geen behoefte om te rekenen, andere trekken.
Het spel eindigt wanneer de reis beëindigd of de kaarten uitgeput, de winnaar is de speler met de meeste kaarten.