Stap 6: Intelegence voor operaties
OK, harde deel!Selecteer de knop trigger.
De trigger-systeem is in wezen een systeem van als-dan uitspraken. bijvoorbeeld, [als bestaat en vervolgens]
Ik weet dat dit lijkt ingewikkeld, maar het is echt niet. Dit is een zeer fundamentele trigger setup.
Het eerste wat dat we gaan doen is klik op het Object tab. Klik op Nieuw Object. Selecteer die belachelijk groot leger. de naam 'kwade leger'. Klik op Nieuw Object. Selecteer een gebouw van de tweede speler. De naam 'Capitol P2'. Klik op Nieuw Object. Selecteer een gebouw van de eerste speler. De naam 'Capitol'
Klik op het tabblad effecten verkennen een beetje de menu's. Klik op nieuw Effect. Selecteer 'Bevriezen'. Selecteer het kwade leger dat we daarnet. Klik op nieuw Effect. Selecteer 'Unfreeze'. Selecteer het kwade leger dat we daarnet. Klik op nieuw Effect. Selecteer 'overwinning'. Klik op nieuw Effect. Selecteer 'Nederlaag'.
Tot slot, kies Nieuw de Trigger tab. Klik op maken. Laat het in de omstandigheden, als 'Altijd echte'. De effecten, stel deze in op ''. Klik op Nieuw maken. In de voorwaarden, selecteert u 'P2 Capitol bestaat'. Schakel het aankruisvak 'Not'. De effecten, stel deze in op ''. Klik op Nieuw maken. In de voorwaarden, tot 'kwade leger bestaat'. Schakel het aankruisvak 'Not'. De effecten, stel deze in op ''. Klik op Nieuw maken. In de voorwaarden, 'Capitol bestaat'. Schakel het aankruisvak 'Not'. De effecten, stel deze in op ''.
Testen. Als het werkt, dan moet je kunnen verslaan speler 2, het tweede leger aanval van uw plaats, dan zodra u hen verslaan, moet je winnen. Als het gebouw dat u hebt geselecteerd als 'capitol' wordt vernietigd, moet je verliezen.