Stap 2: Code
Vergeet niet om de FPS bibliotheek!
De code is gewoon kopiëren geplakt hieronder, de Ino bestand is ook bijgevoegd:
/*
FPS bibliotheek gemaakt door Josh Hawley, 23 juli 2013 in licentie gegeven voor niet-commercieel gebruik, moet in principe deze licentie-bericht meezenden, voel je vrij om te kappen weg op het, maar geef me krediet voor mijn werk =) TLDR; Wil Wheaton's wet * /
#include "FPS_GT511C3.h" #include "SoftwareSerial.h"
FPS_GT511C3 FOD (4, 5);
int touch = 0; int capPin = 9; int vlag = 0;
void setup {Serial.begin(9600); / / fps. UseSerialDebug = true; zodat u dat de berichten in de seriële debug scherm fps zien kunt. Open(); pinMode (10, OUTPUT); digitalWrite (10, laag); pinMode (capPin, INPUT_PULLUP); }
void loop {touch = digitalRead(capPin); / / Serial.println(touch), als ((touch == 0) & & vlag == 0) {digitalWrite (10, hoge); fps. SetLED(true); Als (fps. IsPressFinger()) {fps. CaptureFinger(false); int id = fps. Identify1_N(); Als (id < 200) {//Don't zorg die fingerprint wedstrijden, net zo lang als er een wedstrijd-digitalWrite (10, laag); fps. SetLED(false); vlag = 1; }}} else {fps. SetLED(false); digitalWrite (10, laag); } Als ((touch == 1) & & vlag == 1) {//Reset de vlag nadat de hamer is opgeheven om terug te keren naar normaal gedrag vlag = 0;}}