Stap 3: Texturize me!
Tijd om te lopen rond de musea en maken sommige koele hig-res foto's van roestig staal, klinknagels en een mooie gebruikte uitziende vliegtuig onderdelen. Dan wat magie gebruiken in Photoshop en maak mooie texturen die u kunt toevoegen aan de Illustrator en plaats ze onder delen in de bochten hebben een mooie huid. Ik heb ook een manier om in Max resultaat ziet, maar het is beetje gek en misschien moeilijk te begrijpen. Gewoon in het kort: importeren van dxf naar Max, ontvouwen klonen van 3d onderdelen precies zoals hun dxf-sjablonen toevoegen morpher modifier op originele deel en ongevouwen deel gebruiken als doel. Dan u kunt ontvouwen originele deel, schakelaar ti bovenaanzicht, toevoegen uitpakken, en moet zij de toewijzing niet vervormd of geschaald. Vervolgens render uitpakken als u wilt textuur, open het in Photoshop, plaats uw textuur onder tekstregels draadframe, slaat u de kopie naar jpg in RGB, een andere een naar Tiff in CMYK-kleuren. Nog volgende? Goed! Want ik verloren ben...
jpg bestand open in 3ds max materiƫle editor en toewijzen aan het deel dat u eerder hebt uitgepakt, zet terug morpher verpakt model en je moet echt voorvertoning van uw getextureerde deel. CMYK-bestand openen in Illustrator en plaats deze onder de curven worden gedekt door draadframe lijnen op textuur. Vergeet niet beurt uit draadframe laag in Photoshop wanneer wordt uitgelijnd en resave, of je krijgt draadframe zetel heh, grappig.
Maak je geen zorgen als je niet mijn gekke uitleg begrijpt, net plaats uw texturen, afdrukken van kleine model en aan de vergadering proberen. U ziet op dit best wat te veranderen.