Stap 3: Code het speelgoed
Bijgevoegd vindt u de code die ik voor dit project gebruikte. Het is belangrijk dat u elke keer dat u nieuwe code uploaden, de RFID lezer loskoppelt eerste (trek de kabels van de lezer die gaat u naar de Arduino), vervolgens uploaden en dan sluit deze weer aan. Ik ben niet precies zeker waarom, maar toen ik dit niet doen, de Arduino werd buggy en nieuwe code niet uploaden of was niet herkend door mijn computer niet meer.
Download de juiste bibliotheek en upload geluidsbestanden naar de SD-kaart met behulp van de tutorial van https://learn.adafruit.com/adafruit-wave-shield-au... In dit project draaide ik up van de volumes van de verschillende bestanden in Audacity om te maken hen luid genoeg voor de spreker die ik gebruik.
Vergeet niet om het wijzigen van de naamgeving van de geluidsbestanden die u gebruikt in de code en de identificatienummers van de RFID-tags die u gekocht. Hier is een link naar een code die u als een gids gebruiken kunt voor het identificeren van uw RFID-tag: http://cdn.makezine.com/make/28/RFIDread.pde
Moet u foutopsporing, Controleer de stroomaansluiting, het soldeer werk, als de RFID-lezer is het lezen van uw tags (er is een klein knipperend licht als het detecteert uw tag) en gebruik de seriële monitor om te controleren de soort uitgangen zijn gegeven.