Stap 1: materialen
Dus, wat moeten we gebruiken? We kunnen bouwen onze eigen interface, redden van het scherm van een dood digitale camera, verzamelen van alle gegevens op de Pokemon. En dit is een project dat ik in mijn vrije tijd ben doorlezen. Maar voor onze doeleinden, we kunnen gewoon houd het simpel.Component : een Nintendo DS. De DS biedt ons met de meeste van wat we nodig hebben. Het heeft een soortgelijke vorm-factor: het opent als een Pokedex, het heeft een goed scherm die we gebruiken kunnen, knoppen, en natuurlijk, we kunnen het gebruiken om PLAY pokemon.
Component : R4i SDHC. Op deze kaart, kunnen wij laden om het even wat dat wij willen, en maken het spelen in de DS. Hier kunt u één kopen:
http://www.R4DS-DS.com/products/R4i-SDHC-v1.4-adaptor-with-Kingston-TF-4GB-Card-for-NDSi-NDSL-NDS-R4i-SDHC.com-p-169.html kosten: ongeveer $30
Dit mag niet de goedkoopste, maar het werkt met alle versies van de DS (met uitzondering van de 3ds, die heeft nog niet getest met dit)
Component : GeneriDex. Dit is een compilatie van de PokeDex informatie in de spelen. (Props Ga naar saviorkross voor om dit samen) u kunt het hier vinden:
http://filetrip.net/g25123591-GeneriDex.html
Dit heeft zelfs een paar geweldige functies die savirokross heeft ingebouwd als een 'Naam dat Pokemon' en 'Naam dat Cry' functie. Hij is zeer grondig, en is van plan over het bijwerken van het bestand in de komende maand of zo met de nieuwste info.
Future Project : zoals ik heb gezegd, ik ben werkt in de richting een PokeDex van mijn eigen compilatie afstappen van de grond, en voor mijn eindproduct, ik doe de codering zelf. Ik hou echt van de interfaces op websites willen, dus gewoon geven u een voorproefje van wat ons te wachten...
http://www.serebii.net/Pokedex-DP/
en
http://pokebar.com/
(Deze jongens toevallig een PokeDex werkbalk ook)