Stap 6: Communiceren met de controle van de beweging
Gezien het feit dat we moesten synch de druppel dalen tot een naar beneden camerabewegingen, we hebben geprobeerd te communiceren Arduino met onze software van de controle door het sturen van seriële afdrukken, zodat de aackeys software in een toetsaanslag veranderen zou. Wat we wilden, was om de motor te verplaatsen in stappen van de vooraf gedefinieerde teneinde de druppel vallen. Het leek allemaal aan het werk bij de eerste, maar na enkele foto's de Arduino plotseling opnieuw beginnen, dus we de beweging verloren. Na dubbele controle van alle onderdelen, wijzigen van de programmering en vrij veel gek en willen de hele set-up, crash besloten hebben we om te gaan lelijk en wild, maar functioneel. Dus wilden we de Arduino te simuleren een toetsaanslag en we hadden seriële communicatie problemen, juist? Ook kunnen we een onschuldige ziel op die toets drukken 2000 keer (zoveel als we wilden krijgen kaders), en geloof ons, we hebben geprobeerd die voor een paar tests en het was behoorlijk pijnlijk. Maar we kunnen ook proberen te emuleren Homerus toetsaanslag vogel en één onszelf op te bouwen met een kleine servomotor! We deden, en werkte als een naadloos.
De servo zou druk vervolgens op de spatiebalk na elke foto, terwijl de controle van de beweging zou bewegen in kleine stappen en focus op hetzelfde moment aan te passen. Zullen we in meer detail over de controle van de beweging in een toekomstige functie, maar het bouwen van een twee-assige tuig (tilt en focus) is niet zo moeilijk, in het geval dat u wilt proberen hetzelfde experiment. Het internet heeft heel veel informatie over het en er zijn Arduino AccelStepper bibliotheken die het werk veel gemakkelijker. De ingrediënten zou twee stappenmotoren, twee bestuurders, voeding en een Arduino. De enige links zou zijn om te bouwen van een camera tuig te uw luim.