Stap 3: Hoe je moet scannen, en hoe je moet niet
Nu, zult u willen langzaam draaien de Kinect rond. Proberen te concentreren op één object op het eerste. Hier ziet u de bovenstaande GIF om te zien hoe deze [PIC 1]. U moet zeer zorgvuldig crouch een beetje aan de onderkant van objecten (in dit geval de boekenplank), krijgt de zijden van een object, etc. Een vreemde eigenschap met de Kinect, is dat het niet zal opnemen van schaduwen. Dit omvat donkere/zwarte objecten, zoals je in de GIF boven [PIC 1 zien kan]. De bovenkant van een koffer was zwart, dus zal er een gat in die later. Maar nu, dat echt geen probleem moeten zijn. Een andere ontzagwekkende ontzagwekkende eigenschap, is dat het donkere gebieden die zelfs een camera niet zouden kunnen vastleggen kunt scannen. Bijvoorbeeld, kon ik scannen van de binnenkant van een kast, ook al was het een beetje donker daar terug.
Wat je niet moet doen:
Start niet op een lege/laag geweven object, zoals een muur. U kunt zien wat er gebeurt in de GIF boven toen ik begon de scan wijzend op een lege muur [PIC 2].
Laat een lege/laag geweven object nemen meer dan 50% van het scherm op een tijd, zo niet het zal fout niet. Het fouten omdat het niet kan vertellen waar het is, of als u zelfs nog steeds! U kunt zien wat er gebeurt in de GIF boven [PIC 3].
Kom niet te dicht bij een object, zelfs als er al een heleboel textuur. Als je te dicht, zal een fout geven. Een van de redenen is dat alle drie sensoren op de Kinect zijn niet in een exacte plek, zetten dus zullen ze beginnen met het zien van verschillende dingen. Natuurlijk zal krijgen te ver weg niet geven u zeer gedetailleerd, vooral in de kleuren. Het dichtst moet je is 3 voet voor elk object. Steeds ook dicht kan verknoeien de scan, ook! Hier ziet u een visueel beeld van hoe dicht je boven [PIC 4 krijgen moet].
Natuurlijk, niet te snel bewegen. De enige manier waarop het weet waar dingen zijn, is om dingen op dingen die het al heeft gescand. Zich snel, vooral naar een plaats waar het nooit heeft gescand, zal verknoeien het, en zal ofwel fout of objecten toevoegen aan verkeerde plaatsen in het model.