Stap 2: Het creëren van een puzzel
Nu is het tijd om de puzzel maken. Het idee is om af te drukken een patroon dat de leerling met de geleidende inkt uit de kit zal vullen. De student krijgt een lijst met modules gebruiken en een beschrijving van de functie van het circuit. De uitdaging is om erachter te komen van de plaatsing van de modules te maken van de functie van het circuit.
De eerste stap is het ontwerpen van het circuit die u wilt gebruiken. In dit geval maakte ik een blinker met afwisselend rode en blauwe LEDs. Het gebruikt de module blinker, twee bi-LED-modules en de batterij module. Want dit een vrij klein circuit die heb ik besloten is om een kleinere raster gebruiken. Ik regelde de modules waar ze kon worden 'wired' met de geleidende inkt, en trok in de verbindingen. Ik testte het virtuele circuit in de editor om te verzekeren dat het zou werken.
Nu dat ik had een werkende circuit ik zorgvuldig ingevuld in de rest van het pad raster met lijnen en lacunes verwarren het originele circuit te verbergen. Ik liep de simulatie meerdere malen om te verzekeren dat de nieuwe regels niet met het circuit van werking interfereren.
Toen het circuit al klaar was ik het project opgeslagen als twee PDF's-één met de modules in plaats als de oplossing en een van de patroon zonder de modules als de puzzel aparte. Afdrukken van de puzzel patroon, vul de regels met een geleidende inkt pen en regelen van de modules tot het circuit werkt. Simpel en leuk!