Stap 3: Bouw van de software
Iedereen weet dat een muzikale noot wordt gedefinieerd door een specifieke golflengte, maar heb je je ooit afgevraagd waarom dezelfde noot klinkt anders op verschillende instrumenten? De reden is binnen dat algemene Golf zijn er een heleboel andere kleine golven, te klein om te overweldigen de grote golf maar genoeg om te wijzigen de specificiteit van de Golf. Zo horen we de grote golf en we zeggen "centrale C", en we horen van de kleinere golven in die golf en zeggen "piano." Het proces van zeven uit de verschillende golven is een voorbeeld van een decompositie, en het is wat het slakkenhuis doet, wat betekent dat het is wat we nodig hebben om te reproduceren. Zoals eerder vermeld, het slakkenhuis is het uitvoeren van wat heet de wavelet transformatie, die eigenlijk werd ontdekt in het proberen om erachter te komen wat het slakkenhuis deed; je zou kunnen noemen dit een voorbeeld van evolutie gewonnen van wiskundigen tot een uiterst nuttig concept! Nu, ondanks het in wezen met een undergraduate-diploma in de wiskunde wordt gedaan, ik ben nauwelijks in staat om te begrijpen van de meerderheid van de wavelet transformaties op mijn eigen land, dus gelukkig voor dit project er is een mysterieuze zwarte doos, de jwave-bibliotheek, die kan worden misbruikt voor ons doel. Wij zullen nemen sommige onbewerkte geluidsgegevens, versturen naar jwave, (wat magie gebeurt), ontvangt enkele gegevens die ziet er niets als geluid. Wij zal die gegevens vervolgens omzetten in frequenties die overeenkomen met de operationele frequenties van de twee soorten touch receptoren (50 tot 250 Hz), en ten slotte, zet die frequenties in binaire signalen worden verzonden naar de Arduino, die gewoon schakelaars welke tactor het wordt verteld. Gunstig, de aanzienlijke kloof tussen neurale frequentie en zelfs een lage frequentie van USB betekent dat wij zal zitten kundig voor elke bit van de tactor een signaal op een moment met veel ruimte om te sparen: voor USB op 9600 Mhz, we zouden kunnen signaal ongeveer 38 miljoen tactors.
Als je geen zin om te naaien samen de code zelf, de bron, een uitvoerbare pot en de openSCAD code/STL-bestanden voor de 3D-objecten kunnen worden gevonden op thingiverse hier . Als je gewoon een programma kunt uitvoeren wilt, downloaden van het uitvoerbare bestand, zet de schets op je Arduino, en lees de README. Ook wees gewaarschuwd dat dit is verre van de code van de kwaliteit van de productie.