Stap 5: Spelen / regels
Het doel is om 3 munten in elk bed in het minst aantal bochten. 5 munten worden gebruikt elke beurt, dus in theorie een spel op het 6e beurt gewonnen kan worden. Biedt geen voordelen bij het verkrijgen van meer dan 3 munten in een bed, sommige spelen die extra munten in een bed telling naar je tegenstander.
Een munt moet volledig worden in een bed aan het eind van een bocht van de spelers te tellen. Geen enkel deel van de munt moet over de scheidslijn groef. Besloten een andere munt is trekken beneden de groef als de munt beweegt het was in het bed, als dat niet het is in het bed. (deze test wordt alleen uitgevoerd aan het einde van een bocht) Een munt die het scorebord gebied binnenkomt wordt ook geacht te zijn uit op dit forum dat is moeilijker te beoordelen, maar ik herinner plankjes met extra groeven tussen het speelveld en score van bestuur zien.
Elke beurt een speler maakt gebruik van 5 munten.
Een munt is geplaatst, zodat het overhangt (de hoeveelheid overstek effecten hoe ver de munt reist) de onderste rand van het bord en vervolgens sloeg met ofwel de bal van de duim of plat van de wijsvinger zodat het glijdt over de hele linie. (als slecht of te hard getroffen de munt kan overslaan of rammelen over de hele linie die dit dient te worden vermeden) De eenmaal een muntstuk heeft het speelveld, dat het kan alleen worden verplaatst door het opvallend met een andere munt ingevoerd. Vandaar is het mogelijk om te verschuiven van een munt volledig in een bed door het spelen van een tweede munt erin. Een munt die volledig heeft doorgegeven via het speelveld in het bovenste gedeelte van de dood kan niet worden opgehaald en worden overgespeeld. Als het weerkaatst het hek en terug in het speelveld het kan nog steeds worden geteld als het stopt volledig in een bed. De enige keer dat een munt kan worden opgehaald en kan worden afgespeeld is als het niet invoeren van het speelveld. In dit geval als het beweegt wanneer een munt is getrokken over de groef van de bodem is in spelen en kan niet worden herhaald. (deze test kan alleen plaatsvinden als er geen risico is van het verplaatsen van een munt die mogelijk niet volledig in het onderste bed) De enige keer dat dit dreigt te ontstaan wanneer proberen te vullen het bed bodem en een munt is geslagen te voorzichtig in te voeren van het speelveld of is gebruikt om het verschuiven van een munt zit in de onderste groef in het onderste bed (wetten van de fysica suggereren de munt gespeeld zal stoppen dood en al zijn energie overdragen aan de munt die het lijnen).
Alle 5 munten moeten worden afgespeeld elke beurt aan het eind van de beurt van die de munten in bedden (tot max 3 per bed) zijn opgenomen. De munten worden vervolgens opgehaald voor de tweede afslag van de spelers. De enige keer dat alles wat de munten worden niet afgespeeld tijdens een beurt is als de vorige munt gespeeld de laatste moest vullen alle bedden voor die speler is, het aantal munten niet gebruikt wordt die de beslisser als de andere speler alle hun bedden in hetzelfde aantal voltooien kunt draait. Die laatste medaille moet bewijzen niet om volledig in het bed de rest van deze munten worden geacht te hebben gespeeld en het draaien van de andere spelers. De winnaar is de speler die 3 munten in elke bed met het minst plaatsen aantal bochten en munten. De beste mogelijke score is 5 beurten 2 munten. 3 × 9 = 27, 5 × 5 = 25 + 2