Stap 7: Arduino i/o
Een Arduino Uno werd gebruikt als de hersenen voor dit project. Een eenvoudige motor driver board werd gebruikt gebaseerd uit dit Instructable. Dit wordt weergegeven voor een circuit solenoïde, maar het werkt voor het verzenden van een hogere spanning aan de motor dan het Arduino kan stuurprogramma. De motor vereist een heleboel huidige wanneer geladen door de versnellingsbak en de nokken. Oorspronkelijk we geprobeerd met een DC-adapter die 12V van de macht op 300 mA. Deze adapter was niet krachtig genoeg. Uiteindelijk moesten we rijden met een grote voeding die 3 versterkers op ongeveer 15 V zouden kunnen geven.Een piëzo-elektrische omvormer wordt gebruikt als input voor de Arduino. Dit was aangesloten onder een trommel hoofd en stuurde direct naar analoge input A0 op de Arduino.
Oorspronkelijk hoopte we kundig voor zeggenschap van het tarief dat de automaat gespeeld op basis van het tarief dat een speler de trommel speelde. In de praktijk vonden we dat we de motor in- of uitschakelen, als gevolg van de hoge belasting eisen alleen realistisch kon veranderen. Dit vereenvoudigd het oorspronkelijke programma. We gebruikten een stopwatch bibliotheek gevonden hier. Deze bibliotheek maakte het eenvoudig om bij te houden hoe lang het was geweest aangezien een ingang werd gehoord. Zolang er was iemand spelen de trommels die het zou blijven, maar na het niet horen van een ingang 3 seconden zult de gitarist wind naar beneden.