Stap 3: Klikken en slepen
op (druk op) {}
startDrag("")
slepen = true}
op (release, releaseOutside) {}
stopDrag()
slepen = false}
Wat dat doet is het programma vertellen dat wanneer u op een item klikt, u zal 'oprapen' en vervolgens kunt u slepen en neerzetten op wil. Dit moet worden herhaald voor alle kleding.
Als u wilt worden een beetje meer luxe, en u de kleren wilt ' snap ' aan het pop/lichaam, hebt u een beetje meer script toevoegen. In plaats daarvan moet u type in het volgende:
op (druk op) {}
startDrag("")
slepen = true}
op (release, releaseOutside) {}
stopDrag()
slepen = false
Als (dit ._x > nummer hier & & deze ._x < nummer hier & & deze ._y > nummer hier & & deze ._y < nummer hier)
{deze ._x = nummer hier
deze ._y = nummer hier }
slepen = false}
Het aantal lege cellen invullen, moet u krijgen van de liniaal (die toegankelijk zijn onder het menu Beeld op de bovenkant).
Kortom, het invoegen van de coördinaten van een onzichtbare rechthoek die, wanneer de kleding vallen in, ze uitgelijnd op hun plek.
In orde zijn de eerste vier nummers die u nodig hebt:
1. de laagste x coördineren
2. de hoogste x coördineren
3. de laagste y-coördinaat
4. de hoogste y-coördinaat
Zet deze nummers in hun respectieve plaatsen in de code. Na dat zijn er twee cijfers. Dit zijn de x en y-coördinaten van het artikel van kleding als er in het beet positie. Om te bereiken deze coördinaten, sleept u de kleding in de plaats, en de coördinaten moeten verschijnen in het tabblad Eigenschappen onder X en Y.
Zet de x-waarde in eerste en vervolgens de y-waarde.
* TIP-houd controleren dat het script door te bekijken van het spel correct is. Om dit te doen, druk op Ctrl + Enter en test het uit!