Dreammachine (1 / 9 stap)

Stap 1: Het kind bedenkt de machine


Titus (oude 6years) wilde wij ontwerp van een machine, dus hij nooit meer nachtmerries hebben zou en hij voor het onderwerp van zijn dromen kiezen kon.

Wij (4students productdesign), maakte dat gebeuren voor hem. De machine produceert een speciale 'dreamjuice'. Wanneer je het drinkt, zul je droomt over wat u hebt aangevraagd.

Op de machine zijn knoppen met onderwerpen op het, elk onderwerp is iets wat kinderen willen droomt (bijvoorbeeld: auto's, prinsessen, dinosaurussen...). Wanneer u een knop hebt uitgevoerd, is er een stroom van speciale dreamjuice in een buis, wat leidt tot uw fles. U kunt duwen een verschillende knoppen, om te dromen over verschillende onderwerpen, of je kunt gewoon duwen een een paar keer totdat uw fles is volledig gevuld.

Gerelateerde Artikelen

Blueman-MyMachine

Blueman-MyMachine

Missie:Bouw een DreamMachine!De school van Zottegem heeft eigen droommachine ontworpen. Dit is een enorme robot die helpt om te vechten hun gevechten binnen de groep. We zijn hier om hun droom, Blueman genoemd.De laatste foto is een foto van de stude
Droom Machine

Droom Machine

A Machine die helpt u uw dromen te bereiken. Dit project zal onderzoeken maken computers in Machines om uw dromen te bereiken. Het zal ook het maken van oude School 'Dream Machines' en modernere Lucid Dreaming Machines.Bewerkte 3/23/2007De projectpag