Stap 5: Hoe en waarom dit werkt
Nu dat u allen hoe het gebeurd weet, heb ik een verrassing voor u, degene die nieuwsgierig.
Het idee achter alle technieken gevonden in deze Ible komen hieruit: elk doolhof is niets anders dan twee muren naast elkaar, elk met een aantal dode bondgenoten en draait. De twee muren zijn niet aangesloten (Zie de afbeelding hierboven). Meest voorkomende computergegenereerde doolhoven Volg deze criteria, hoewel ik kan hebben gelogen toen ik zei dat u zal zitten kundig voor oplossen van een doolhof. U nu weet hoe op te lossen elk doolhof die begint en eindigt buiten doolhof (zelfs als er meerdere invoer-/ uitvoerhavens) terwijl gedwongen om op te lossen elk doolhof met beginnen/eindigen in centrum met de hand of door splitsing muur in centrum klaar bent met het gebied met de hand [afbeelding 2] (merk op dat u twee oplossingen waaruit degene die door de nieuw gevormde gat gaat moet worden weggegooid - dank u alames). Let echter dat deze methode wat trial and error vereist. In de meeste gevallen snijden buiten muur doet het werk, maar in sommige gevallen moet u om te experimenteren.
doolhoven met finish in het centrum kunnen ook worden opgelost door de rechtsstaat rechtsaf (die werkt op alle oplosbare doolhoven van ofwel beginnen of eindigen positie) (voor degenen die niet weten het: u sla rechtsaf bij elk snijpunt of de doodlopende weg; linksen zo goed werken, zo lang als u altijd in dezelfde richting) die relatief gemakkelijk kan worden gedaan door computerprogramma.
Als u genoeg steun te betuigen, schrijf ik misschien een app om doolhoven op te lossen. het moet een leuk praktijk bij de uitvoering van de beweging bijhouden en beschikken over detectie algoritmen.
Aarzel niet om te vragen en feedback in commentaren verlaten. Als je genoten hebt van deze Ible, stemmen voor mij in "how to play ___ uitdaging" en "automatisering contest". Bedankt!