Stap 4: Gebouw uit de krukas
Deel I:
Gebruik twee van de dunne Hex noten om te vergrendelen op de locatie van de eerder gekoppelde zijde. Laat genoeg ruimte voor de benen vrij te bewegen, dan hand-draai de noten tegen elkaar.
Deel II:
Plaats twee meer van de noten van de Hexuitdraai aan de andere kant, niet vergrendeld, maar sluit net genoeg om het makkelijk te gebruiken later.
Deel III:
Plaats een Link van de krukas tot dekking van meer dan de vorige koppeling van de krukas.
Deel IV:
Sluit een ander been hetzelfde als de vorige stap (maar zonder de dekking van de Link van de kern en met een been van de tegenovergestelde richting). Voordat elk been volledig is aangesloten, probeer de krukas in een cirkel om te zien wat de kinematica eruit. Op haar verste punt, het been zou moeten kijken als de eerste bijgevoegde afbeelding - een kleine kloof tussen de de A- en C Holes. Als A en C raken elkaar, is dan de vorige koppeling van de krukas schuin te ver naar buiten vanuit het midden. Als A en C veel verder uit elkaar liggen zijn (zoals met de bijgevoegde foto) dan de vorige koppeling van de krukas is te ver naar binnen schuin voor center. Nogmaals, de markeringen van de pijl moeten ik erop rechtstreeks naar het middelpunt van draaiing.
Dit is waarschijnlijk het één belangrijkste onderdeel van het opbouwen van een machine die goed werkt. Neem de tijd, wees voorzichtig, slechts één variabele tegelijk wijzigen en wees niet boos als u moet demonteren de hele krukas om weer op te lossen van een fout die u eerder hebt aangebracht in de setup. Ik heb gedaan het talloze malen - het is allemaal gewoon onderdeel van hoe dit werkt. U krijgt het, maak je geen zorgen!
Deel V:
Herhaal dit nog een keer totdat je drie poten op het huidige oppervlak van de machine hebt.