Stap 4: Programmeren van de Arduino
(Als je hebt nooit een code "schets" geüpload naar een Arduino, ze hebben een grote tutorials voor Windows, Mac en Linux op: http://arduino.cc/en/Guide/HomePage.)
Ontvang het bestand
Download de emailbutton_v1b.ino schets van mijn resource pagina op:
http://bigbuttonfun.com/content/email-button-Connecting-arudino-ifttt-and-Beyond
Open het omhoog in uw Arduino-clientprogramma. (Nogmaals, als u nooit dit voordien hebt gedaan Zie http://arduino.cc/en/Guide/HomePage.)
Bewerk het bestand
Hier is de bewerkingen die u wilt maken:
Bewerken van #1
Wijzigen "google.com" hieronder op de naam van uw domeinnaam (bijvoorbeeld "bigbuttonfun.com"). Als alternatief kunt u een IP-adres van uw server. Als je deze ervoor om zich te ontdoen van de "/ /" tegenover het "IP-adres" lijn en leg bij de regel "char [server]" in plaats daarvan.
//IPAddress server(74,125,232,128); // numeric IP for website (no DNS) char server[] = "google.com"; // name address for website (using DNS)
Bewerken van #2
Verandering "/ trigger.php?trigger=1" zo nodig. Bijvoorbeeld als uw trigger.php bestand in een map met de naam 'test' in je root directory is, zou u dit te veranderen "/ test/trigger.php?trigger=1".
client.println("GET /trigger.php?trigger=1 HTTP/1.1");
Bewerken van #3
"Google.com" in de regel hieronder op de naam van uw domeinnaam of het IP-adres wijzigen
client.println("Host: google.com");
Upload en Test
Zodra u het bestand hebt geüpload naar je Arduino, ben je klaar voor het testen van de knop! Als het werkt, ontvangt u een e-mail in uw Gmail-account als je deed toen je de trigger.php-pagina op uw website getest.