Stap 3: Hoe te spelen
Spelen-Zoals u merkt de twee huisdieren zijn niet aan te raken als gevolg van de magneten tegen hen. De controle-staaf heeft een Noord en Zuidpool gezicht gemarkeerd met een rode fof trekken [Zuidpool] en zwarte north pole [afstand van elke andere paal]. Wat ooit kant trekt de hond mark die kant van de staaf met een pak rode pen. De tegengestelde kant is uiteraard zwart of 'Afwezig' kant.
Breng het roerstaafje controller en merken van het huisdier hond zal aantrekken of afstoten afhankelijk van wat u met de staaf doet.
Om de hond te vallen draaien voeten eerst naar de top box gewoon de staaf om te trekken of 'Grijpen'. Als u snel draaien de staaf tussen uw vingers de hond zal tap-dance voor u. Plaatsen van het besturingselement dicht bij de kat zal veroorzaken te snorrenl rond en rond en probeert te worstelen met de hond.
Als het verbindt [hugs de doggie} dit betekent dat de twee magneten zijn ontheemd in een zodanige trekken. Om te scheiden hen - zul je een heleboel plezier want het is mogelijk om te doen met de staaf van het besturingselement. Zo niet dan gebruik je je handen naar het trek ze uit elkaar.
Hebben een heleboel plezier voordat je dit speelgoed te aan uw jonge geitjes geven zoals u niet kundig zitten zal zodra ze hun huisdieren dansen.
Stemming-speelgoed wedstrijd.