Stap 4: Aangepaste Wavefrom generatie Code Overview
De aangepaste golfvorm generator doet een paar dingen. De eerste keer het heet, beide golfvorm kanalen W1 en W2 zijn ingeschakeld (Zie de code in de bovenkant van de lus verlaten). Daarna worden enkele berekeningen gedaan om de positie van de cursor met in een 2d doos, omzetten in amplitude en frequentie van een golfvorm. Zie de opmerkingen in de code voor meer informatie.
Genereren van Wavefrom/Wedstrijdstructuur
De kern van dit project is het genereren van analoge signalen. Dit wordt gedaan in Wedstrijdstructuur, met behulp van "Genereren Waveform.vi". Deze sub VI roept gewoon een handvol golfvormen API-functies waarmee u de analoge ontdekking. Een foto van de genereren golfvorm. VI-code is opgenomen hierboven. Het toont welke API-functies worden gebruikt om te bepalen van de ontdekking van het analoge signaalgenerator. Verwijzen naar de golfvormen SDK reference manual voor meer info over de werking van deze API-functies.
Voor de generatie van de golfvorm goed te werken het is belangrijk op te merken van de context waarin de Genereren Waveform.vi heet. Deze VI moet worden aangeroepen in een gebeurtenis-structuur, zodat het alleen geactiveerd wordt wanneer een gebeurtenis zich voordoet. Aanroepen van G
enerate Waveform.vi elke iteratie van de lus veroorzaakt problemen met de prestaties, endiscontinuïteiten in de golfvorm. Deze Wedstrijdstructuur bevat twee verschillende gevallen.
Gebeurtenis structuur geval [0]:
De vuist geldt een timeout. Het is belangrijk dat de duur van een time-out wordt geleverd door de bedrading van een waarde aan de kleine zandloper in de bovenkant verlaten van de wedstrijdstructuur. Niet te doen, kan het hele project te bevriezen draait.
Gebeurtenis structuur geval [1]:
Deze gebeurtenis-zaak is die vraagt de
Genereren Waveform.vi is ingesteld op worden gestart wanneer de muis wordt geklikt binnen de grenzen van de afbeelding, beweegt met de grenzen van de afbeelding, of sluit u de grenzen van de afbeelding. Als u wilt, kunt udoor rechts te klikken op de wedstrijdstructuur door het geval behandeld en te klikken op de bijbehorende tab.
Tekening van een Cursor op de 2d foto
Als je nieuwsgierig bent over How to draw hoe een cursor op de 2d foto check out de bovenstaande code van de subVI. De opmerkingen in de code wordt uitgelegd hoe de cursor wordt getekend.