Stap 1: Het denken
Bekijken van onlangs Battle fabriek op Discovery Channel over hoe parachutes werden gemaakt, ik heb gemerkt, sinds het idee van Leonardo da Vinci, er waren geen, of een zelden, ander punt van gedachten gewisseld over de ontwikkeling van soorten parachutes.
Huidige parachutes zijn geëvolueerd in optimaliseren en esthetiek, maar het blijft een complex en intensieve manier te vervaardigen. Verder moeten meer klassieke parachutes een bepaald niveau of hoogte te krijgen gedaald.
(http://www.combatreform.org/llparachute.htm)
Dus begon ik te denken om een nieuw soort parachute voor verticale afdalen. (zie mijn eerste schets)
Uitleg van de eerste schets:
In plaats van het hele oppervlak (A) van klassieke parachute semi-gebied, het alternatief is een enkele vleugel met oppervlak (a), maken van x-rotaties per minuut (x * RPM) dus het resultaat van de verticale dalen (http://www.pcprg.com/rounddes.htm) wordt hetzelfde.
Dat is het basisidee.
Klassieke parachute heeft een 'lineaire' verticale afdalen, het type van de Icarus met x-rotaties parachute heeft een verticale helix afdalen.