Stap 4: Ontwerpwerk
want dat is hoe ik rollen. Ik begon de lay-out rond het middaguur op een woensdag, met een doelstelling van het bewerkingsplan het vrijdag ochtend.
Ik gebruikte een heleboel V-bits om alles scherp te geven hoeken en een zeer 80s voelen. Het gaat hierbij om het scherm, die is verzonken in het deksel om ruimte voor de verhoogde toetsen op het moment gesloten. Dit bovenste diepe schuine rand wedstrijden tot aan de schuine randen rond het onderste gedeelte wanneer gesloten.
Het geval is in 4 delen, 2 voor de deksel, 2 voor het basisjaar. Net als de recente laptops van de Xbox 360 is alles gebogen, schuine en traag om te sturen.
Tot slot deed ik een herziening van de kleur van het ontwerp van de laptop (dit was waarschijnlijk op een donderdagavond net voordat het Bureau kwam op) Dit laat me zien hoe de eenheid zal kijken en simuleert de arcering op alle van de oppervlakken. Uiteindelijk heb ik een donkerder beige gaan als ik het geschilderd, omdat licht beige keek niet terecht.