Stap 1: Ontwerp de schimmel
Met behulp van de mesh-enabler (hier gevonden: http://labs.autodesk.com/utilities/inventor_mesh)
Ik omgezet de schedel in een vaste stof. Dan maakte ik een kubus, volledig rondom de schedel met
ene kant flush aan de basis (een nieuwe solide). Met behulp van de functie Combineer sneed ik de schedel van
de kubus, waardoor een holle holte. Op basis van de kubus deed ik een eenvoudige schets te maken
splitsen van regels voor de schimmel 3 deel. Ik maakte ook een gesplitste lijn op de achterkant. En tot slot
de meest complexe scheiding Leng werd gemaakt op de zijwand. Eerst heb ik verdeeld de kant om een
voor- en achterkant. Vervolgens splitsen de achterzijde in helft om de drie onderdelen te maken.
Zodra de drie delen werden gemaakt ik schimmel-ontwerp maken gebruikt om te analyseren van elk deel van de schimmel
om te bepalen of er alle onderstukken waren. Aangezien ik eyeballed de scheiding lijn aan de kant
muur ik dat als wijzigingen moesten worden gemaakt, alles wat ik moeten wist zou doen was bewerken de
schets die dat split. In mal ontwerpen, met behulp van aanpassen oriëntatie, selecteerde ik het gezicht
waar de schedel zal worden verwijderd en keek om te zien als een onderstukken waren ontdekt (ze
apear als blauwe vlakken). Zodra alles groen was was ik meestal tevreden.
Veel dank aan macouno voor het posten van Lisa de schedel aan Thingiverse.
hier vinden: http://www.thingiverse.com/thing:36110