Sinds ik woon in Chicago, deed ik ondertekende omhoog voor het evenement op 3 April. En ik wil delen van deze ervaring voor degenen die geïnteresseerd in deze technologie wellicht. Het was nogal een ervaring voor mij te kunnen onderdompelen in de virtuele werelden met CAVE2™, de nieuwe high-end technologie.
Dankzij elektronische Visualization Lab. dat ons toelaat om de toegang tot CAVE2™.
Er is een ander CAVE2™ Open huis op 24 April 2013. Als u beschikbaar bent en u in Chicago omgeving bent, moet je komen. Ik aanbevolen dat.
Hier is een link als u wilt meer weten over CAVE2™ hybride realiteit milieu,
of Bekijk de video van de CAVE2™ hier.
CAVE2™ korte samenvatting
(Bron: http://www.evl.uic.edu/core.php?mod=4&type=1&indi=424)
Vóór de bestaande van CAVE2™ was er de originele grot automatische virtuele omgeving (grot).
Elektronische Visualization laboratorium (EVL) aan de Universiteit van Illinois in Chicago (UIC) pionier in de ontwikkeling van de virtual reality grottenstelsel (1992)
Classic grotten zijn virtual reality kamers met stereoscopische 3D-computergraphics achterzijde-geprojecteerd op de muren en de vloer, met de dimensie van 10 x 10 x 10-voet kamer binnen een kamer, met een resolutie van 4 Megapixels down-geprojecteerd en werd gecommercialiseerd tegen een kostprijs van ongeveer $1 miljoen.
De klassieke grot dompelt mensen in alle mogelijke werelden, echte of imaginaire, eenvoudig of complex anders worden bekeken.
En nu komen de volgende-generatie grootschalige virtual reality milieu CAVE2™.
CAVE2™ is ook ontwikkeld door de elektronische Visualization laboratorium (EVL) aan de Universiteit van Illinois in Chicago (UIC), een gerenommeerde interdisciplinair onderzoekslaboratorium dat ontwerpen en ontwikkelen van de klassieke grottenstelsel voor virtual reality.
Hier is de specificatie van de CAVE2™:
-ongeveer 24 voet in diameter en 8 voet hoog
-bestaat uit 72 in de buurt van-naadloze passieve stereo af-as-geoptimaliseerde 3D LCD-panelen
-36-knooppunt krachtige computer cluster
-20-virtueel surround audio systeem
-10-camera optische trackingsysteem
-100-gigabit/seconde verbinding met de buitenwereld
-geeft van 320 graden panoramische omgeving met 37 Megapixels in 3D of 74 Megapixels in 2D met een horizontale gezichtsscherpte van 20/20
-bijna 10 keer de 3D resolutie van de originele grot.
-een hybridesysteem dat combineert de voordelen van beide schaalbare resolutie muren en virtual reality-systemen maken een naadloze 2D/3D-omgeving die ondersteunt zowel rijke informatie-analyse als virtual reality simulatie exploratie op een resolutie die overeenkomen met menselijke gezichtsscherpte weergeven.
Wapening Demo: Een bezoek in de betonplaat te zien als de rails is goed ontworpen en berekend alvorens het heeft gebouwd.
Huis Demo: A bezoek aan een huis dat werd gescand door 3D-camera en CAVE2 gebruiken om te verkennen.
Star Trek USS Enterprise Demo: Een bezoek aan de volledige grootte virtuele USS Enterprise.