Stap 4: Werken met Shape-Generators
Nu voor een andere techniek, met Shape-Generators gecombineerd met Tinkercad van schalen tools om vleugels voor onze ruimte-vliegtuig.
Als u denkt de mogelijkheden van de Tinkercad primitieven zijn beperkt dat, is er een andere wereld van mogelijkheden in de vorm-generatoren. Dit zijn de vormen bepaald door korte computerprogramma's, vaak geproduceerd door leden van de Gemeenschap Tinkercad.
Om de vleugel van het vliegtuig, wil ik beginnen met een afgeknotte kegel, een cilinder die uitvergroten. Laten we kijken via de vorm-generatoren en zien wat we kunnen vinden. Er is iets genaamd een wig dat ziet er veelbelovend uit. Toe te voegen aan de workplane, en een dialoogvenster weergegeven waarmee u de afmetingen wijzigen. Het eerste wat dat we doen is het wijzigen van het aantal zijden tot en met 30 - het lijkt er nu veel meer zoals een kegel!
Laten we het uiteinde op zijn kant, en schaal van het gebruik van de liniaal. Zet hem een beetje meer voor een rondlopende vleugel verschijning, en rechttrekken van de randen door het te combineren met een lege rechthoek aan elk uiteinde.
Nu we het kunnen toevoegen aan de motor pod, en we hebben een vleugel voor ons vliegtuig.
(Afgekapt en flattended kegels zijn één van de nuttigste vormen voor het toevoegen van de vinnen, vleugels, roeren, enz naar uw modellen)