Duitsland is een prachtig land voor honderden foto mogelijkheden met behulp van natuurlijke landschapsarchitectuur, vanwege het belang van AROUND het land werken en het niet te manipuleren. Het is griezelig kalm en rustig en aangezien ik uit de Verenigde Staten in de voorsteden Midwest ben, ik kies om foto's van iedere en om het even wat intrigerend.
Nu, voor de eerste foto--
F-stop: f/3.5
Belichtingstijd: 1/2500 seconde.
ISO-snelheid: ISO-1600
Brandpuntsafstand:18 mm
** Groothoek gebruikt
Deze foto is genomen met een Canon EOS Rebel XS in de buurt van Ansbach, Duitsland (Zuidoost-Duitsland) direct aan de overkant van een treinstation en zodra ik zag dit schilderachtige kleine B & B, ik moest dit schot te vangen. Ik ben altijd een voor het experimenteren met mijn camera's (en ja, ik heb gelezen de handleiding) en een ding dat ik echt gesold met op deze trip was mijn groothoeklens, uitgebreid posities, verschillende camerahoeken (d.w.z. schieten van de heup, boven mijn hoofd, enz.) plus de milieucommissie reflecties, verlichtings- en natuurlijke symmetrie.
Ik heb een heleboel "stop-en-shoot" fotograferen terwijl ik weg was en vervolgens na het terugkijken van de beelden bij mijn terugkeer naar de Verenigde Staten, een flink aantal foto's stond. Voor het bewerken, alles wat ik deed was een beetje van het contrast en maken meer schaduwen echt benadrukken de kleuren die ik zag voorste-wijzer want laten we eerlijk zijn - ik kon niet ruïneren de integriteit van deze levendige, natuurlijke schot.
Zoals voor vissen, ik hield van de camera op mijn taille (na het controleren van de instellingen, natuurlijk) en schuin naar boven--point & shoot! Ik deed dit voor een paar redenen...
1) elimineren mijn reflectie in het venster--u nooit bang moet zijn voor uw reflectie, maar voor de toepassing van dit schot, het zou hebben geruïneerd de afbeelding (backpacken maakt je kijkt ruwe!)
2) het frame van de afbeelding de manier waarop mijn ogen eerst gelegd op het (ik wilde mijn publiek te ervaren Europa dezelfde manier dat ik deed).
3) maakt een continue opname wijnstok-en plantensoorten voor een gevoel van het surrealisme terwijl de gieters toegevoegd een hint van binnenlandse modernisme.
4) u kunt met de groothoek lenzen echt dichter bij het object dan je denkt, terwijl nog steeds een groter frame (duh).
De tweede (Homer) en derde (Il Vaticani altaar) beeld--
Het Vaticaan (Il Vaticani) en het Vaticaan Museum (Il Vaticani Museo) zijn prachtige, historische sites exploderende met beelden die ik had eenmaal slechts gelezen en geleerd over (ik kom uit een katholiek-achtergrond). In het museum, ik voelde me alsof ik liep naast de goden, filosofen en verhuizers-en-shakers van de oude wereld. In het Vaticaan, was de betekenis ervan sterk gericht op de natuurlijke verlichting wegens een overvloed van windows en kansen voor licht te druppelen in dit meesterwerk. Terwijl ik niet fanatiek religieuze ben, heeft het Vaticaan een bepaalde "ontzag" dat de Tsjechische idioot zou zwijgen.
Homerus: De blinde dichter met zicht zou hebben gekregen om hem van een goddelijke muze te vertellen van de beroemde verhalen van Achillean woede en de grote leider, Odysseus. Voor mij, Homer's standbeeld was monumentale en ik echt voelde in ontzag van zijn aanwezigheid, dus ik probeerde een opname die zodanig geïnterpreteerd.
F-stop: f/4
Belichtingstijd: 1/15 sec.
ISO-snelheid: ISO-800
Brandpuntsafstand: 27 mm
** Groothoek gebruikt
Voor dit beeld, ik stond iets eronder (want het is gemonteerd) en nogmaals, ik heb een hip-schot en schuin naar boven, met behulp van mijn handy-dandy groothoeklens. Ik heb te doen veel bewerken helemaal voor dit beeld (dat was ook een extraatje) maar de indruk maakt u het gevoel dat je naar een heroïsche verhaal van een man met de visie van de goden luistert. Hij trekt veel aandacht aan kijkers en de meeste beelden zag ik van Homerus (van deze dezelfde standbeeld) waren hele lichaam, voorzijde-view schoten. Ik wilde iets anders te doen... een persoonlijkheid (en een vleugje schimmigeondertoon) maken.
Het Vaticaan altaar: De natuurlijke verlichting van het Vaticaan is mooi en maakt het gemakkelijk om vast te leggen van hetzelfde onderwerp uit veel verschillende hoeken en interpretaties. Dus, wat moet ik doen? HIP-hoek! Om dit beeld, heb ik besloten dat een schimmige, B & W beeld enkele van de natuurlijke awe zou behouden. Dit was een eenvoudige bewerking van verhoging van de schaduw, afnemende helderheid en een vleugje contrast en bijsnijden.
F-stop: f/5
Belichtingstijd: 1/30 seconde.
ISO-snelheid: ISO-200
Brandpuntsafstand: 35 mm
** Groothoek gebruikt
Als u wilt zien meer van mijn album (steeds), bezoekt u www.flickr.com/photos/babytealeaves. Deze afgelopen reis inbegrepen Duitsland, Tsjechië, Italië, Frankrijk, Brussel en Holland--wat een wervelwind! Ik ben van plan op het maken van een ander avontuur van deze aankomende zomer en in de tussentijd, werken op het vergroten van mijn portefeuille hier in de Staten. Ik ben altijd blij om nieuwe verbindingen maken, sommige kritiek en ontmoet collega reizen-nerds.
Ik hoop dat je genoten hebt van mijn beelden!