Stap 3: Arduino Setup
Om ervoor te zorgen dat je Arduino kan detecteren, de MaKeyMaKey en de relevante schets, zal u moeten besteden een moment instellen van sommige mappen.
- Maak een map ergens op uw computer (bij voorkeur ergens gemakkelijk te vinden, zoals het bureaublad of de documenten) met de naam 'Arduino'.
- Maak een andere benoemde 'Schetsboek' in deze map.
- Hier, pak in de 'hardware', 'libraries' en 'Instrument' ritsen. Verwijder de ingepakte bestanden na extractie.
Zodra de mapstructuur is ingesteld, lanceer Arduino.
- Arduino eenmaal open zijn, ga naar bestand > Voorkeuren, of druk op Command +,
- Onder 'Schetsboek locatie', drukt u op Bladeren en de map 'Schetsboek' binnen uw nieuwe Arduino map en druk op 'Kies'.
- Nu, in Arduino, ga naar bestand > schetsboek en een schets genaamd 'Instrument-Proj_v2_complete' beschikbaar moeten zijn.
- Sluit uw MaKeyMaKey (u hoeft niet om het even wat eraan verbonden zijn, alleen de Raad van bestuur).
- In de Arduino, ga je naar Tools > Raad van bestuur. Uw MaKeyMaKey moet verschijnen aan de onderkant.
- Vervolgens ga je naar Tools > Port en selecteer ' / dev/tty.usbmodem'. Dit kan worden gevolgd door een reeks getallen. Zolang de poortnaam tty.usbmodem die het moet goed om te gaan bevat.
Je Arduino zal nu worden geconfigureerd voor het uploaden van de schets aan de MaKeyMaKey, maar we zullen wachten tot het einde.