Stap 4: Kaart een sleutel
De volgende pagina bevat mijn keymaps voor D, F, C en V, die u gebruiken kunt om deze stap overslaan als je wilt!
Als u wilt toewijzen een sleutel, kunt uw viltstift markeren van de locatie van de contactpersoon van de membraan boven de gewenste druk op toets. Ik koos C voor dit project, want het is mijn meest gemiste toets Dota.
Elke sleutel heeft een contact per membraan laag, en alle brieven deelgenoot maken van een draad op de rij of kolom. Dit verschilt voor elk model toetsenbord.
Met behulp van een van uw draden, of om het even wat voldoende kleine, traceren scherpe en gemakkelijk om te zien, het geschorste metaal in het membraan aan haar laatste contactpersoon. Nummers worden toegekend aan elk van de encoder contacten, en welk nummer je draad naar routeert vinden.
Schrijf dit op.
Neem de andere membraan, en herhaal. U moet de coördinaten.
Als dit onduidelijk is, kijken naar de volgende stap voor een voorbeeld van hoe het schrijven van een kaart.